Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:14:42 GMT

نظر مثبت کمیسیون بهداشت درباره وزیر پیشنهادی بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۶۷۱۴

نظر مثبت کمیسیون بهداشت درباره وزیر پیشنهادی بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دکتر عین الهی در صف و ستاد فعالیت کرده‌اند گفت: به دلیل سابقه خوب وزیر پیشنهادی بهداشت، ایشان از رای اعتماد بالای از سوی نمایندگان مردم برخوردار خواهند شد.

محمد علی محسنی بند پی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کابینه معرفی شده از رای اعتماد نمایندگان مردم برخوردار خواهند بود، عنوان کرد: اکثریت وزرای پیشنهادی از افراد توانمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و متخصص هستند اما ۳۰ درصد از افراد کابینه با چالش های روبرو هستند و نیاز است که برنامه های خود را تشریح نمایند.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت از تجربه و سابقه خوبی برخوردار است، تصریح کرد : دکتر عین الهی از سربازی به سرداری رسیده و خوشبختانه از دانش کافی برای این سمت برخوردار هستند زیرا در دو دوره معاون وزیر بهداشت نیز بوده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت هم در صف کار کرده و هم در ستاد، اظهار داشت: دکتر عین الهی شانس بسیار خوبی برای جلب تعداد بالا از آرای نمایندگان مردم دارد.

محسنی بند پی در پایان افزود: ایشان در نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان برنامه های خود را تشریح نمودند که مورد استقبال اعضا و نمایندگان قرارگرفت اما نمایندگان بعد از رای اعتماد نباید وزیر را رها کنند و می بایست فعالیت های وی را رصد کنند و وزرا باید خود را ملزم به اجرای قانون برنامه ها کنند زیرا در وزارت بهداشت بحث اولویت پیشگیری مغفول مانده که اگر این مهم در نظر گرفته می‌شد می توانستیم کرونا را کنترل کنیم و امیدوار هستیم دولت آقای رئیسی در بخش بهداشت و درمان با وجود افراد توانمند بهتر عمل کند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت وزیر پیشنهادی بهداشت وزیر پیشنهادی بهداشت کمیسیون بهداشت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم