Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد ۲ ساله با این تیم، اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا این تیم موفق شود. این موفقیت تنها با حمایت به دست می‌آید. در بازار نقل و انتقالات فعلی، رقابت با تیم‌های صنعتی  و دولتی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از بازیکنان رقم‌هایی پیشنهاد می‌دهند که رقابت را سخت می‌کند.  

او افزود: اگر فردی در پرسپولیس تلاش می‌کند، بحث مالی نیست بلکه عشق است. در تیم پرسپولیس عشق با نتیجه همراه است. وظیفه ما است که تلاشمان را انجام دهیم تا پرسپولیس موفق شود.

پیروانی در خصوص زمان آغاز تمرینات، گفت: از روز گذشته قرار بود تمرینات ما آغاز شود و مطمئن باشید با این که دیروز قرارداد نبسته بودم، اگر این تمرین برگزار می‌شد در آن شرکت می‌کردم. قرارداد ما با پرسپولیس دلی است، این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و وظیفه خودم می‌دانم هر کاری می‌توانم برایش انجام بدهم تا پرسپولیس سربلند شود. قول قهرمانی ششم را در جشن قهرمانی پنجم به طرفداران دادیم. قرارداد من دو ساله است و اگر پس از این مدت هم قراردادم تمام شود، با وجود قرارداد نداشتن باز هم سر تمرین حاضر می‌شوم.  

پیروانی درباره نامه منتشرشده باشگاه پرسپولیس و درخواست از ۵ بازیکن برای تمدید قراردادشان توضیح داد: پرسپولیس قهرمان لیگ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا است. اعضای تیم و باشگاه دست به دست هم داده اند تا این اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. مطمئن باشید برای این که سال آینده هم تیمی خوب و قوی داشته باشیم، همه در تلاش هستیم. قرارداد برخی از بازیکنان تمام شده است و اطمینان دارم برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.

او ادامه داد: تعدادی از آن‌ها در تعطیلات بودند. چند بازیکن هم طبق نظر کادر فنی و سرمربی به پرسپولیس اضافه می‌شوند. شاید این کار دیر و زود داشته باشد، اما با آغاز تمرینات که از فردا شروع می‌شود، همه دست به دست هم می‌دهیم تا اتفاقات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی در مورد این که آیا خودش تماسی با احمد نوراللهی داشته است یا خیر، گفت: خیر، اما ان‌شاءالله در روز‌های آینده اتفاقات خوبی برای تیم رقم می‌خورد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در باره اتفاقات حاشیه‌ای اخیر برای حامد لک و حضور او در دادسرای تبریز، گفت: لک سال خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی پشت سر گذاشت، مطمئن باشید همه چیز ختم به خیر می‌شود. هر کسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام وجود بازی می‌کند تا اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزند.

بیشتر بخوانید

تمرینات پرسپولیس از فردا آغاز می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران