Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از ده روز دیگر بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و نزدیک به ۴۴۰۰ ورزشکار برای کسب ۵۳۹ مدال طلا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار مطلبی در خصوص مراسم اهدای مدال، طراحی مدال ها و … منتشر کرده است.

در این مطلب آمده: افرادی که در مراسم اهدای مدال مشارکت دارند لباس هایی به رنگ آبی به تن دارند که در طراحی آن از تکنیک های تولید کیمونو، لباس سنتی ژاپن، الهام گرفته شده و در عین حال سادگی و راحتی لباسهای مدرن را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ آبی در فرهنگ ژاپن نماد پیروزی است.

طراح این لباسها، سوتا یاما گوچی است که علاوه بر لباس، سینی های اهدای مدال های طلا، نقره و برنز را نینز طراحی کرده که در آن هم از ایده سنت های ژاپنی الهام گرفته شده است.

سکوی اهدای مدال نیز با استفاده از ۲۴ تن ضایعات پلاستیکی خانگی تولید شد. این ضایعات پلاستیکی از سوی مردم سراسر ژاپن به کمیته برگزاری ارسال شده تا مفهوم پایداری به نمایش گذاشته شود. همچنین برخی از مواد آلومینیومی استفاده شده در کناره های سکو، از مواد بازیافتی خانه های موقتی ساخته شده که در زمان زلزله شرق ژاپن در سال ۲۰۱۱ احداث شده بودند.

مدال ها

در مراسم اهدای مدال ابتدا مدال برنز، سپس نقره و در انتها مدال طلا اهدا می شود.

طراحی مدال های توکیو ۲۰۲۰ از این ایده الهام گرفته که ورزشکاران برای رسیدن به افتخار و پیروزی باید تلاش کنند. اشکال حک شده بر روی مدال ها به مثابه سنگهایی سخت و خشن هستند که صیقل خورده اند و می درخشند و این درخشش، نماد سخت کوشی ورزشکاران و حامیان آنهاست.

درخشش دوستی میان ورزشکاران، تنوع و احترام به عملکرد ورزشی و سخت کوشی آنها نیز از دیگر مواردی است که در طراحی این مدالها به نمایش گذاشته شده است.

موسیقی مراسم اهدای مدال نیز توسط برجسته ترین آهنگ سازان ژاپنی نوشته شده است و هدف از آن همراهی کردن مردم سراسر دنیا در ستایش ورزشکارانی که روی سکو رفته اند، تولید شده است.

پس از پخش موسیقی مراسم اهدای مدال، سرود ملی ورزشکار برنده مدال طلا در استادیوم طنین انداز شده و پرچم کشورها نیز به اهتزاز درمی آید. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ پارالمپیک پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توکیو ۲۰۲۰ مراسم اهدای مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید