Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@19:21:01 GMT

خودروهای داخل از نظر کیفیت چه شرایطی دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۰۴۱

خودروهای داخل از نظر کیفیت چه شرایطی دارند؟

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سنگین تولیدی خردادماه سال جاری نشان می‌دهد که همچنان خودروسازان داخلی خودروهای سنگین را با کیفیت‌تر از خودروهای سبک تولید می‌کنند و در ارتقا کیفی خودروهای سنگین بسیار عملکرد خوبی داشته‌اند؛ بطوریکه از ۱۰ مدل خودروی سنگین مورد بررسی، سه خودرو پنج ستاره کیفی را کسب کرده و چهار خودرو چهار ستاره دارند و خودرو با کیفیت کمتر از سه ستاره در گروه سنگین نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی خردادماه امسال، در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس ایسوزو سحر و در گروه کامیونت‌ها، NPR۷۵K و NMR۸۵ که همگی تولیدی شرکت بهمن‌دیزل هستند، بالاترین سطح کیفیت را کسب کرده‌ و پنج ستاره‌ای شده‌اند.  

همچنین در بخش مسافربری و در گروه اتوبوس‌های شهری، اتوبوس ATROS ایران‌خودرو دیزل سه ستاره‌ کیفی به خود اختصاص داده است.

در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن‌دیزل همانطور که ذکر شد، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K تمام پنج ستاره کیفی را از آن خود کرده‌ و پس از آن کامیونت شیلر بهمن دیزل و کامیونت الوند شرکت سایپادیزل چهار ستاره‌ای شده‌اند.

در بخش کامیون‌ها نیز طبق ارزیابی صورت گرفته، به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در دسته کشنده‌ها هم خودروی FAW J۶ سیباموتور و سیتراک C۷ شرکت پیلسان چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.  

کشنده سیتراک C۷ دوماهی است که ارتقا کیفیت داشته است و در حالی که تا پایان سال ۱۳۹۹ در رده خودروهای سه ستاره بوده و از ابتدای امسال در رده خودروهای چهارستاره کیفی تولید می‌شود.

در حالی که وانت‌ها در سطح پایینی از کیفیت تولید می‌شوند و در گروه خودروهای سواری هم تعداد پنج ستاره‌ها به یک مدل محدود شده و پنج خودرو چهار ستاره و اکثریت سه ستاره هستند.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کیفیت خودروهای داخل گروه خودروهای خودروهای سنگین ستاره کیفی چهار ستاره پنج ستاره بهمن دیزل سه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند