Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:41:49 GMT

احمدعباسی نیمه دوم تاروپود فرش آرا شکافت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۱۱۳

احمدعباسی نیمه دوم تاروپود فرش آرا شکافت

ایسنا/اصفهان گیتی پسند هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را با پیروزی پرگل مقابل فرش آرا پشت سرگذاشت.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور امروز (یکشنبه- ۲۴ مردادماه) از ساعت ۱۷ با دیدار تیم های گیتی پسند و فرش آرا مشهد در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.

اسامی بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان:

علی اصغر حسن زاده، بهزاد رسولی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، علیرضا وفایی، میثم خیام، طاها مرتضوی، مهدی مهدی خانی، مسعود یوسفی، میثم برمنشوری و فرید نادری

سرمربی: محمد کشاورز

اسامی تیم فوتسال فرش آرا مشهد:

محمدعلی نیکنام طرقبه، سینا اسدی، هاشم فرج زاده، حامد عبدالهی، مهرداد قنبرزاده، سعید سروری، سینا ممبینی، محمد رضا رحمان نیا، معین افشار، علی رحیمی، اکبر کاظمی و امیرحسین داودی

سرمربی: مجید مرتضایی

داوران: مجید فراهانی، محمدجواد احتشام، بهنام نبی پور و سیدمجید کرمی

ناظر داوری: عبدالکریم سیستانی

دیدار دو تیم از آن جهت اهمیت داشت که هر دو بازی هفته دوم خود را با شکست سپری کرده بودند و به دنبال پیروزی در این دیدار بودند تا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند، شاگردان کشاورز که هفته گذشته در کرج ۳بر ۲ بازی را به مقاومت البرز واگذار کرده بودند، بازی تهاجمی و طوفانی آغاز کردند و موقعیت های زیادی را روی دروازه میهمان مشهدی خود خلق کردند، هر چند بیشتر موقعیت های خود را از دست دادند، اما در نیمه نخست مهدی مهدی خانی و سعید احمدعباسی آقای گل فصل گذشته توانستند دروازه حریف خود را بازکنند تا نیمه نخست را با برتری ۲ بر صفر به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کشاورز در نیمه دوم دست بردار نبودند و به دنبال گل های بیشتری بودند تا پیروزی قاطعی را به دست آوردند، در نیمه دوم سعید احمد عباسی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شروع گلزنی های طوفانی اش باشد. در ادامه بازهم آقای گل فصل گذشته با پاس خوب و دیدنی حسن زاده گل چهارم گیتی پسند را وارد دروازه حریف مشهدی خود کرد.

اما این پایان ماجرا نبود، احمدعباسی در دقایق پایانی بازی گل های پنجم و ششم تیمش را نیز به ثمر رساند تا با زدن پنج گل یکی از جدی ترین مدعیان آقای گلی فصل جدید باشد، شاگردان کشاورز در نهایت ۶ بر صفر به یک پیروزی با ارزش خانگی رسیدند. در این دیدار بهزاد رسولی که در غیاب سپهر محمدی درون دروازه گیتی پسند ایستاده بود درخشش بسیار خوبی داشت و موقعیت های زیادی دفع کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال فرش آرا مشهد علی اصغر حسن زاده محمدرضا سنگ سفیدی علی رحیمی محمد کشاورز مجید مرتضایی فرهاد توکلی گیتی پسند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!