Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از امروز ممنوعیت تردد اعمال شد و با فردی که تخلف کند برخورد و ماشین او توقیف خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در رصدخانه سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما اعلام کرده ایم همه ادارات دولتی به جز آن‌هایی که خدمات ضروری می‌دهند، تعطیل شوند و حداقل بازگشایی را داریم و ادارات ضروری مانند آب و برق و بخش درمان حداکثر یا یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت در اصناف گفت: ما در این دوره به محدودیت شدید کرونایی بازگشتیم و این محدودیت‌ها از فردا اعمال خواهد شد.

رئیسی اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی هم محدودیت ایجاد کردیم و سینما، تئاتر، ورزشگاه‌ها و استخر‌های سرپوشیده را تعطیل کردیم و بحث ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته مطرح و ابلاغ شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ممنوعیت تردد بیان کرد: از امروز ممنوعیت تردد اعمال شد و با فردی که تخلف کند برخورد و ماشین او توقیف خواهد شد و مقرر شد با همکاری وزارت راه و ناجا جاده‌های فرعی هم مسدود شوند و فردی که جریمه شد، اگر آن را ظرف یک ماه پرداخت نکند جریمه ٢ برابر خواهد شد.

وی اظهار کرد: مجموعه محدودیت‌ها اقدامات جدی است البته هیچ اقدامی موثر و پاسخگو نخواهد بود مگر اینکه مردم همکاری کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: شاید این اظهارات من که طرفدار بازگشایی مدارس هستم جانب دارانه باشد البته ما دلایل علمی برای این موضوع داریم.

وی ادامه داد: ما معلمان و رانندگان سرویس را واکسینه کرده ایم و پدر و مادر‌ها هم در آینده واکسینه می‌شوند و شاید فقط واکسیناسیون دانش آموزان با بیماران زمینه‌ای باقی بماند گرچه یونسکو و سازمان جهانی بهداشت تاکید دارند که بازگشایی مدارس مستقل از واکسیناسیون باشد و اگر هم مهر نشد آبان یا آذر مدارس را بازگشایی کنیم و تابستان ٢ ماه مدارس ادامه داشته باشند یا مدارس سه روز در هفته باز باشند.

رئیسی بیان کرد: نگران موضوع تربیت هستیم آموزش را می‌توان مجازی انجام داد، اما تربیت را نمی‌توان مجازی انجام داد و در تلاش هستیم تا مهر واکسن برای دانش آموزان تامین کنیم و امروز معاون اول رئیس جمهور درخواست داشتند که امور خارجه رایزنی کند تا بتوانیم واکسن تامین کنیم و هر زمان واکسن تامین شد ما به سمت بازگشایی برویم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود