Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:42:31 GMT

مصاف ما جنگ داد زدن بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۲۹۰

مصاف ما جنگ داد زدن بود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مرتضایی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران بعد از مصاف گیتی پسند و فرش آرا مشهد اظهار داشت: تا چهار پنج دقیقه پایانی بازی خیلی پایاپایی را پیش گرفتیم.

وی افزود: ما وقتی نتیجه دو بر صفر بود موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و فکر می‌کنم فداکاری بازیکنان که در دو صحنه باعث شد در دو صحنه توپ وارد دروازه گیتی پسند نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد ادامه داد: فشار و استرس باز رفته رفته اینقدر زیاد شد که در سه چهار دقیقه پایانی بر خلاف پنج شش دقیقه قبل از آن عقب نشستیم و گل خوردیم.

همین فرش آرا فصل قبل گیتی پسند را شکست داد

وی تاکید کرد: در دقایق پایانی بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی به هم ریختند، اما این همان فرش آراست که فصل گذشته گیتی پسند را در همین شهر شکست داد.

مرتضایی اضافه کرد: امروز بازی روی دیگر خود را نشان داد و باعث شد تیم فرش آرا با این نتیجه شکست بخورد، اما این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و همه آنها امروز از جان مایه گذاشتند.

وی با اشاره به وضعیت روحی سخت بازیکنان فرش آرا ابراز داشت: وضعیت سختی در مشهد وجود دارد، دو نفر از بازیکنان و مربیان ما نتوانستند به دلیل ابتلای خانواده به کرونا ما را در این سفر همراهی کنند.

ابراز رضایت از تعطیلی هفته چهارم لیگ

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد تاکید کرد: دست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درد نکند که بازی‌های هفته چهارم را حذف کردند، زیرا شرایط حداقل در مشهد بسیار سخت است.

وی در خصوص داوری تصریح کرد: بازی ما با گیتی پسند جنگ داد زدن بود و هر تیمی قوی‌تر داد می‌زد صحنه‌ها را از آن خود می‌کرد، ما چند نفر از کادر فنی را نداشتیم و زیاد نتوانستیم داد بزنیم و تیم حریف بیشتر داد زد.

مرتضایی گفت: داور در چندین صحنه ۱۰۰ درصد خطا نگرفت و در خطای چهار نیز هماهنگ کردند که خطای پنجم را نگیرند چون فشار روانی روی آنها بسیار زیاد می‌شد و همان دو سه دقیقه باعث شد بازی از دست ما خارج شود.

کد خبر 5282145

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال فرش آرا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گیتی پسند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود