Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی اظهار کرد: در راستای لبیک به سخنان داهیانه و تاکیدات مقام ‌معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه تمام نهادها بر مسئله کرونا و همچنین دستورات رئیس جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، بیمارستان صحرایی در محل بیمارستان واسعه سبزوار به ظرفیت بستری ۳۰ نفر احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: پس از نخستین جلسه قرارگاه استانی ستاد کرونا در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و تصویب احداث بیمارستان صحرایی، تیم BHCU سبزوار امروز طی مدت سه ساعت این بیمارستان صحرایی را برپا کردند.

وی ادامه داد: هلال احمر خراسان رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون همراه دانشگاه‌های علوم پزشکی با تمام توان و ظرفیت در جهت مهار کووید۱۹ فعالیت کرده است، به‌طوری که از بدو تولد ویروس کرونا علاوه بر مراکز غربالگری در سطح کلیه شعب دو مرکز هوایی و زمینی خراسان رضوی فردوگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد و مرز دوغارون تایباد نسبت به غربالگری تب‌سنجی و تشخیص PCR به کلیه مسافران تا هم اکنون ارائه خدمت کرده است. 

احمدی با اشاره به ۲۴ مرکز بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۶۵ دستگاه کپسول اکسیژن در بانک امانات هلال احمر شعب وجود دارد که ۵۵ دستگاه از این کپسول‌ها توسط مردم خیر و نوع‌دوست به هلال احمر اهدا شده است، همچنین ۴۱ دستگاه اکسیژن‌ساز نیز که مبلغ هر دستگاه به ارزش ۲۰ میلیون تومان است، به‌صورت امانی در کلیه شعب از بدو ورود منحوس کرونا تاکنون در اختیار متأثران ناشی از بیماری کرونا قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تشریح کرد: با توجه به اینکه داروخانه هلال احمر به‌عنوان یکی از مراکز اصلی تأمین داروی کرونا در کشور است تا کنون به بیش از ۱۷۰ هزار نفر ارائه خدمت کرده است.

گفتنی است؛ بانک امانات پزشکی هلال احمر خراسان رضوی با ۳۶۵ قلم کالا از قبیل تشک مواج، ویلچر و مانومتر در خدمت بیماران کرونایی تا کنون بوده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دکتر سید مجتبی احمدی احداث بیمارستان صحرایی هلال احمر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیمارستان صحرایی بانک امانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد