Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، منصور هادی‌پور، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رودسر گفت: در پی انتشار تصاویر مرتبط با برگزاری تور‌های گردشگری در منطقه گردشگری جواهردشت در بازدید میدانی مشترک به همراه فرماندهی انتظامی واجارگاه با تور‌های غیرمجاز مستقر در محل برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این بازدید میدانی از برگزاری سفر گروهی از مبدأ ایلام که فاقد مجوز‌های لازم اجرای تور گردشگری بود، ممانعت به عمل آمد و تعهدات لازم از سرپرست گروه به منظور ترک استان أخذ شد.

رئیس اداره گردشگری رودسر با اشاره به مطالبه مردم محلی برای جلوگیری از اجرای سفر‌های گروهی به منظور حفاظت از سلامت جامعه و قطع زنجیره گسترش و شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: تا عادی شدن شرایط کرونایی هیچ مجوزی برای برگزاری تور‌های گردشگری صادر نمی‌شود.

کادر درمان گیلان به شدت خسته است

سیدمهدی فلاح میری، دادستان مرکز گیلان نیز از بسته بودن ورودی‌های استان و تعطیلی تمام مراکز اقامتی سیاحتی، تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن رفاهی تفریحی گیلان خبر داد.

او با اشاره به تکمیل ظرفیت تمام بیمارستان‌های گیلان افزود: این استان از امروز به هیچ وجه پذیرای مسافران نخواهد بود.

دادستان مرکز گیلان با تأکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان این استان به علت آمار بالای مراجعه بیماران و افزایش شدید تعداد بستری‌ها به شدت خسته است، از هموطنان سراسر کشور خواست با مردم و مسئولان گیلان همراهی و از سفر به این استان پرهیز کنند.

فلاح میری ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از روز گذشته حجم گسترده‌ای از مسافران از استان‌های مختلف راهی گیلان شده اند که ورود این تعداد مسافر با توجه به اوضاع فوق حاد کرونایی این استان فاجعه آمیز خواهد بود.

او تصریح کرد: از هموطنان می‌خواهیم به هیچ وجه به این استان سفر نکنند چرا که گیلان کرونا زده، توانایی پذیرایی از مسافران را ندارد و قطعا از ورود آن‌ها به استان جلوگیری خواهد شد.

نفس‌های گیلان به شماره افتاده است

سیدکاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی هم در توئیتی از استاندار گیلان خواست هر چه سریع‌تر راه‌های ورودی این استان را ببندد.

او نوشت:

آقای استاندار! بگذارید گیلان قدری نفس بکشد

لطفا هرچه سریعتر راه‌های ورودی گیلان را ببندید؛ اجازه ندهید بیش از این با جان مردم بازی شود.

مردم گیلان به مهمان نوازی شهره هستند، ولی دیگر مجال مهمانی نیست!

نفس‌های گیلان به شماره افتاده، بگذارید گیلان قدری نفس بکشد.

هجوم بی رحمانه به گیلان

بر اساس آخرین تحلیل‌ها و اطلاعات کرونا، استان گیلان در حال حاضر در وضعیت وخیم قرار دارد.

به گفته آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به ۲ هزار و ۲۹ نفر رسیده است که ۴۸۱ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سفرهای غیرضروری تورهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد