Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از فردا شروع می شود.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‎‌های کشتی آزاد جوانان جهان عصر امروز در شهر اوفا روسیه برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از فردا (دوشنبه) و به مدت 3 روز در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، علی قلی‌زادگان در دور نخست به مصاف ریچارد فیگوروا از آمریکا می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران بلاروس و ارمنستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 15 نفر حضور دارند.

در وزن 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بارتوز سولتیس از لهستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و قزاقستان و حریف ازبکستانی می‌رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم، سیدحسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نوروا بوکاسا از کنگو می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر، یکی از کشتی‌گیران کشورهای بلاروس، مصر، مولداوی و امارات متحده عربی حریف وی در دور سوم خواهد بود. در این وزن 22 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 70 کیلوگرم، عرفان الهی در دور اول با بریس آندونیان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران کنگو و گواتمالا می‌رود. در این وزن 21 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم، سبحان یاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان نمایندگان آفریقای جنوبی و لتونی مبارزه خواهد کرد. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دانل واشینگتون از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مصر و آلمان می‌رود. در این وزن 20 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در دور نخست با جاشوا مورودیون از آلمان مبارزه می‌کند و در صورت شکست این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان هند و روسیه مصاف خواهد داد. در این وزن 14 شرکت کننده حضور دارد.

در وزن 92 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با موحامد گیمری از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مغولستان و ارمنستان می‌رود. در این وزن 19 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 97 کیلوگرم، علیرضا عبداللهی در دور نخست به مصاف چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان می‌رود. و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان نمایندگان روسیه و آذربایجان مبارزه می‌کند. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم، علی اکبرپور در دور اول با ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران کشورهای ترکیه و روسیه می‌رود. در این وزن 15 نفر شرکت کرده‌اند.

این رقابت‌ها فردا از ساعت 10:30 صبح به وقت ایران برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

دوشنبه 25 مردادماه:

ساعت 8:30 تا 9: وزن کشی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت 11 تا 15 و 18 تا 19:30: مسابقات مقدماتی، و نیمه نهایی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

سه‌شنبه 26 مردادماه:

ساعت 8:30 تا 8:45: وزن کشی مجدد اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت 8:45 تا 9:15: وزن کشی اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت 11 تا 15: مسابقات مقدماتی اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد پنج وزن نخست

ساعت 16:45 تا 20:30: مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی اوزان اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و رده بندی و  فینال پنج وزن نخست

چهارشنبه 27 مردادماه:

ساعت 8:30 تا 8:45: وزن کشی مجدد اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت 18 تا 20:30: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! کریم باقری خطاب به جعفر سمیعی: دیدم حاشیه زیاد است، آمدم دو ساله ببندم! روش عجیب احمد مددی برای تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال فوری؛ گرد مولر، گلزن افسانه ای کشور آلمان درگذشت 5 گل برتر گرد مولر در بوندسلیگا / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صورت پیروزی بر این حریف در دور 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد کیلوگرم کشتی آزاد ساعت پس از استراحت در دور حریف در دور دوم دور دوم به مصاف نفر شرکت کرده اند برنده دیدار میان کشتی آزاد جوانان نفر حضور دارند مصاف برنده دور دوم دور نخست برنده کشتی کشتی گیران دور اول دور سوم 97 کیلوگرم اوزان 61 وزن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران