Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:57:45 GMT

گیتی پسند فرش‌آرا را به توپ بست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۴۷۱

گیتی پسند فرش‌آرا را به توپ بست

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در اولین بازی از هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان میزبان فرش‌آرای مشهد بود که این دیدار در پایان با برتری ۶ بر صفر به نفع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.


گیتی‌پسند که هفته‌اول به‌لطف آماده‌نبودن سپاهان به سه امتیاز انضباطی رسید هفته گذشته در خانه مقاومت، نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد و برای ماندن در بالای جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی پایاپای و البته پربرخورد آغاز شد، اما هیچ‌کدام از فرصت‌های دو تیم تبدیل به گل نشد و تا آخرین دقیقه‌های نیمه‌اول بازی بدون گل سپری شد.


سرانجام در دقیقه ۱۷ نیمه‌اول روی یک و دوی احمدعباسی و مهدی‌خانی، سرانجام بازیکن ریزنقش و جوان گیتی یعنی مهدی‌خانی قفل دروازه فرش‌آرا را با یک شوت پای‌راست باز کرد.


در نیمه دوم و درحالی که تنها یک دقیقه از زمان بازی سپری شده بود با اشتباه مدافعان فرش‌آرا، فرهاد توکلی توپ را از آن‌ها گرفت و احمدعباسی پاس زیبای او را در دروازه خالی تبدیل به گل کرد.


اما این پایان ماجرا نبود، در یک ضدحمله همه‌جانبه توسط بازیکنان گیتی‌پسند سعید احمدعباسی باز هم موفق به گشودن دروازه میهمان شد که پاس‌گل زیبای آن توسط علی‌اصغر حسن‌زاده داده شد. 


درحالی‌که فرش‌آرا تلاش می‌کرد یکی از گل‌های خورده‌اش را جبران کند این باز هم گیتی‌پسند بود که با شوت سرکش ستاره‌اش یعنی احمدعباسی برای چهارمین‌بار دروازه فرش‌آرا باز کرد.


اما انگار بازی تازه برای گیتی‌پسندی‌ها آغاز شده بود و پای احمدعباسی هم تازه به‌گل‌زنی عادت کرده بود، در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه باز هم سعید احمدعباسی گلزن قهار کهکشانی‌ها گلزنی کرد تا نتیجه بازی ۵ بر صفر شود.


دقیقه ۳۹ احمدعباسی با یک چرخش و شوت محکم پنجمین گل خود و ششمین گل تیمش را به‌ثمر رساند. احمدعباسی با گلات در این بازی و هفت گله شدن در این فصل نشان داد برای آقای‌گلی در این فصل هم برنامه‌ریزی کرده است.

گیتی پسند با این پیروزی قاطع، دیدنی و پرگل مقابل فرش‌آرای سرسخت برای حریفانش خط‌ونشان کشید تا کماکان با دو پیروزی و یک شکست بالانشین بماند. ضمن اینکه آن‌ها در این مسابقه کلین‌شیت کردند و هیچ گلی از حریف دریافت نکردند.


گیتی پسند اصفهان قرار بود ۳۱ مردادماه در قالب هفته چهارم در خانه فولاد زرند برابر این تیم بازی کنند، اما دیدار‌های هفته چهارم لغو شد.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان گیتی پسند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

سعید احمدعباسی روی همکاری تیمی دومین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

سعید احمدعباسی، آقای‌گل فعلی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، چند دقیقه پس از گل نخست یوزه‌ای ایرانی، پاس بی‌نقص و معرکه مسلم اولاد قباد را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. پیش از به ثمر رسیدن این گل، اولادقباد و علی‌اصغر حسن‌زاده، یک‌ودوی زیبایی را داشتند که گل دوم ایران را به همراه داشت.

کد خبر 748827

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود