Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم خراسان، با اشاره به حل و فصل قانونی مشکلات مدیریتی این باشگاه، نوید روزهای خوشی را در فصل آتی فوتبال کشور داد و ابراز امیدواری کرد این تیم بار دیگر بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. 

در بیانیه مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو آمده است: 

«مردم شریف و قهرمان خرسان بزرگ
پس از ورود غیر مسئولانه بعضی عوامل تازه وارد و جاه طلب به فوتبال مشهد از اوایل لیگ بیستم، که منجر به افت جایگاه تیم، خروج بازیکنان موثر و دل نگرانی هواداران محبوب تیم از حضور در رقایتها گردید؛ بالاخره با تلاش های مدیران قانونی و مالک رسمی باشگاه و همچنین ورود به حق دستگاه عدلیه و وزارت ورزش و جوانان، اداره تیم فوتبال شهر خودرو که متعلق به هواداران فهیم و فوتبال دوست خراسان است مجددا به این باشگاه پرآوازه برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه شیرین صعود به لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان، داشتن برنامه و هدف مشخص برای تیم‌های پایه، بهره مندی از مدیران بومی و از همه مهمتر فرصت دادن به بازیکنان جوان و کادر فنی جهت بروز استعدادهایشان در لیگ برتر، همگی حکایت از برنامه محوری تیم شهر خودرو مشهد داشت که پس از بروز مشکلات عدیده در دوره قبل تر توانسته بود همه این افتخارات را رقم بزند.

از آنجایی که هیچ‌گاه بنا نداشتیم وارد حواشی ناشی از رفتارهای سلیقه‌ای و غیر ورزشی بشویم لذا بر این عهد خود پایبندیم و تلاش خواهیم نمود که برای همه دوستداران به ورزش خاطره خوش صعود به لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کنیم. باشگاه شهر خودرو مشهد در این مدت هیچ گاه مصاحبه یا اعلام موضعی که سبب تشویش اذهان شود نداشته چرا که خود را ملزم به مسیر قانونی جهت احقاق حق می‌دانست و به لطف پروردگار این مهم دست یافت.

اینک وظیفه خود می دانم از همه هواداران واقعی، پیشکسوتان فوتبال مشهد و رسانه‌های ورزشی که در این مدت همراهی کردند تشکر ویژه نمایم. پیشتر از همراهی و حمایت های مدیران قضایی استان، فرماندار محترم  و مجمع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کمال تشکر را دارم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید

تیم ملی فوتسال افغانستان با غلبه‌بر قرقیزستان در فینال پلی‌آف جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا موفق شد به‌عنوان پنجمین تیم به جام‌جهانی صعود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز _یک‌شنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار پایانی پلی‌آف انتخابی تیم پنجم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن در تایلند برگزار می‌شود، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان در برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری پنج بر سه افغانستان به پایان رسید تا این تیم شگفتی‌سازی کرده و جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کند.

تیم ملی فوتسال افغانستان ابتدا توانست با گل قنبری از حریف خود پیش بیفتد و نیمه اول را با برتری به رختکن برود. با آغاز نیمه دوم هم افغانستان تیم برتر میدان بود و چند بار ضربات بازیکنان این تیم با بدشانسی به تیر دروازه اصابت کرد اما این تیم سرانجام توانست با گل غلامی برای دومین بار به گل برسد.

بازیکنان تیم ملی فوتسال قرقیزستان که جام‌جهانی را از دست رفته می‌دیدند توانستند در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌ها را جبران کنند. در دقیقه ۳۱ اکبر کاظمی موفق شد سومین گل افغانستان را هم وارد دروازه قرقیزستان کند. در دقیقه ۳۵ در حالی بازیکنان قرقیزستان دست به پاورپلی زده بودند و با پنج بازیکن حمله می‌کردند توپ به بازیکنان افغانستان رسید و مهدی نوروزی از این فرصت استفاده کرد و دروازه خالی حریف را باز کرد.

در دقیقه ۳۷ این مسابقه تیم ملی فوتسال قرقیزستان توانست اختلاف را به دو گل کاهش دهد. در دقیقه ۳۹ هم مهران غلامی موفق شد پنجمین گل را برای افغانستان به ثمر برساند. قرقیزستان در ثانیه‌های پایانی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان برسد.

گفتنی است تیم‌های ملی فوتسال تاجیکستان، عراق، ازبکستان به‌همراه ویتنام چهار تیمی بودند که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا در برابر رقبای خود که به‌ترتیب تایلند، افغانستان، ایران و قرقیزستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آن‌ها برای قهرمانی از بین برود.

باتوجه به اینکه رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا تعیین‌کننده سهمیه جام‌جهانی پیش‌رو نیز هست، چهار سهمیه آسیا با حضور چهار تیم در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند و از سوی دیگر باتوجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام‌جهانی در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا چهار تیم حذف شده در مرحله یک‌چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند و در نهایت این سهمیه به افغانستان رسید.

بدین ترتیب دیدارهای پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ در ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار شد و بر همین اساس تیم‌های ملی فوتسال ایران، تایلند، ازبکستان، ویتنام و افغانستان موفق شدند به‌عنوان پنج سهمیه از قاره آسیا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴ را به‌دست بیاورند.

کد خبر 748705

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد