Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، داستان های پدیده و فرهاد حمیداوی خیال تمام شدن ندارد. فصل پیش وقتی فرهاد حمیداوی درگیر مشکلات مالی و پرونده های قضایی شد، استانداری برای جلوگیری از انحلال تیمی که نماینده خراسان در لیگ برتر بود، مالکیت تیم را از شهرخودرو و حمیداوی گرفت و به هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان سپرد و با حمایت هیات فوتبال و همکاری مهدی رحمتی، پدیده فصل را در رتبه ای آبرومند تمام کرد اما حالا با پایان لیگ، حمیداوی دوباره ادعای مالکیت پدیده را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیداوی می گوید این باشگاه متعلق به اوست. او در هفته های پایانی لیگ بیستم با طرح این ادعا، قصد داشت باشگاه را پس بگیرد اما قانون چنین اجازه ای به او نداد و از حمیداوی خواسته شد تا پایان فصل صبر کند. بازیکنان پدیده: مدیرعامل با سرمربی تیم دیدار داشته؟

فرهاد حمیداوی دو مقطع در اسفند ماه سال ۹۹ و خرداد ماه سال ۱۴۰۰ دو بار برای پس گرفتن تیم اقدام کرد و هر دو بار به او گفته شد باید تا پایان لیگ صبر کند و حالا مسعود معمایی نامه ای را به برخی رسانه ها داده که در آن صادق صفری، قاضی اجرای احکام پرونده های اقتصادی مشهد به فدراسیون فوتبال نوشته باشگاه در مالکیت فرهاد حمیداوی است و از روز جاری نمایندگان مالک می توانند با مراجعه به هیات فوتبال و تعیین تکلیف هزینه های انجام شده برای تیم، مدیریت آن را به طور کامل برعهده بگیرند. معمایی در آخرین روزهای مالکیت حمیداوی به عنوان مدیرعامب معرفی شده بود و حالا هم خود را مدیرعامل باشگاه می داند اما بازیکنان پدیده می پرسند این چه مدیرعاملی است که حتی یک جلسه با سرمربی تیم برگزار نکرده است! احسان اصولی: شهر خودرو وجود خارجی ندارد

از آن طرف احسان اصولی در جواب ادعای معمایی که خود را مدیرعامل باشگاه می نامد، اعلام کرد اصلا شهر خودرو وجود خارجی ندارد. رییس هیات فوتبال مشهد مدعی شد آنها با دادستانی نامه نگاری کرده اند و قرار شده جلسه ای همین هفته برگزار و تکلیف تیم پدیده روشن شود و حمیداوی تا بدهی های قبلی را تسویه نکند، تضمین مالی ندهد که فاجعه سال قبل تکرار نشود و مهم تر از همه تا مجوز ثبت شرکت ها را نگیرد، نمی تواند خودش را مالک تیم بداند. حمیداوی باید هزینه ها را بپردازد و تضمین بدهد

یکی از مسئولان ورزشی مشهد در خصوص درگیری ایجاد شده میان حمیداوی و استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مشهد گفت:

کسی منکر مالکیت حمیداوی نبود. سال گذشته وقتی برای ایشان مشکلات اقتصادی و قضایی پیش آمد، تیم بلاتکلیف بود، بازیکنان را برای تمرین به هیچ زمینی راه نمی دادند و مهدی رحمتی اعتبارش را گرو می گذاشت تا تیم به سفر برود، در هتل اقامت کند و بازی هایش لغو نشود. این شکلی که نمی شد تیم را اداره کرد و ما در استانداری جلسه ای گذاشتیم و از آن جا که فرهاد حمیداوی توان اداره تیم را نداشت، باشگاه به هیات فوتبال واگذار شد. الان هم مساله ای نیست، جناب حمیداوی هزینه هایی که برای پدیده شده را بپردازد، تضمین های قانونی را بدهد، مجوزهای قانونی را بگیرد و بعد برای باشگاه مدیرعامل و مدیر معرفی کند. در نامه ای هم که آقایان ارائه کرده اند، صراحتا اعلام شده باید برای تعیین تکلیف به هیات فوتبال مراجعه کنند نه این که با استناد به نامه و بدون پرداخت هزینه ها و دادن تضمین و گرفتن مجوز، خود را صاحب تیم بنامند. متن نامه ای که مسعود معمایی با استناد به آن خود را مدیرعامل شهرخودرو می نامد

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم منتظرند جلسه کمیته نظم و امنیت استانداری خراسان برگزار شود و آنها بدانند در فصل جدید با چه تیمی طرف هستند؛ همان پدیده ای که با حمایت هیات فوتبال در لیگ بیستم حضور داشت یا شهر خودرو حمیداوی؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیات فوتبال فرهاد حمیداوی هیات فوتبال شهر خودرو هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود