Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد پس از شکست مقابل گیتی‌پسند گفت: این همان فرش‌آرا است که گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد و امروز فوتسال روی دیگر خود را به ما نشان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، مجید مرتضایی پس از شکست سنگین تیم فوتسال فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا 5 دقیقه پایانی، بازی به صورت نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت و فداکاری بازیکنان گیتی‌پسند در 2 صحنه مانع از گلزنی این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فشار بازی به قدری زیاد شد که رفته رفته بازی به سود گیتی‌پسند پیش رفت و بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی تخلیه شدند اما این همان فرش‌آرا است که گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد و امروز فوتسال روی دیگر خود را به ما نشان داد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد بیان کرد: بازیکنان تیم ما امروز از جان مایه گذاشتند و این نتیجه هیچ چیز از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. با توجه به شرایط بحرانی در مشهد 2 تن از مربیان خود را به دلیل درگیری خانواده‌هایشان با بیماری کرونا در اختیار نداشتیم و چند بازیکن تیم نیز به دلیل ابتلای نزدیکانشان به بیماری کرونا از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی نداشتند.

لیگ برتر فوتسال| شکست مس سونگون و گیتی‌پسند در روز صدرنشینی سن‌ایچهفته نخست لیگ برتر فوتسال| انصراف سپاهان از حضور مقابل گیتی‌پسندکشاورز: مدیران گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند/ به اندازه کافی ستاره داریم

مرتضایی ادامه داد: از سازمان لیگ نیز به دلیل تعویق دیدارهای هفته آینده تشکر می‌کنیم چون شهر مشهد شرایط وخیمی را سپری می‌کند.

وی درباره عملکرد داوری نیز گفت: دیدار امروز جنگ فریاد زدن بود و هر فردی داد و فریاد بلندی سر می‌داد شرایط را به سود تیم خود رقم می‌زد. در دیدار امروز از نفرات کم‌تری روی نیمکت بهره می‌بردیم و کم‌تر داد زدیم اما تیم حریف بر قضاوت داور تأثیرگذار بود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گیتی پسند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان