Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست رئیس کیته ملی المپیک با تشکر از کلیه مسئولین و دست اندرکاران کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو اعم از وزارت ورزش، کادر سرپرستی، مدیران کمیته ،روسای فدراسیون های المپیکی، کادر فنی، قهرمانان و اصحاب رسانه ابراز داشت  که در این دوره تمام ظرفیت کمیته ملی المپیک اعم از تامین منابع مالی، ارزی، تجهیزاتی، امکانات اقامتی و تمرینی، تخصصی و مشاوره ای در اختیار مجموعه فدراسیون های المپیکی  قرار گرفت تا دستاورد قابل قبولی با توجه به زحمات این عزیزان با  همگرایی و همنوایی خانواده ورزش حاصل شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین دکتر صالحی امیری از پیام تشکر روحیه بخش مقام معظم رهبری برای افتخار آفرینان المپیک،رئیس جمهور منتخب ومسئولین قوا و همراهی مردم عزیز تشکر و قدردانی نمود.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی عملکرد کاروان و ارزشیابی اولیه مقرر گردید تا در نشستی فوق العاده از سوی هیات اجرایی، ارزیابی قطعی نتایج کاروان اعزامی با حضور سرپرست کاروان مورد بررسی قرار گیرد.

در خاتمه پس از استماع و اظهار نظر اعضای هیات اجرایی برخی از درخواست های واصله از سوی فدراسیون های ورزشی مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی مورد اتخاذ قرار گرفت. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است