Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد کشاورز، عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فرش آرا افزود: بازی خوبی بود و از ابتدا تا پایان این دیدار،  بازی در دست تیم ما بود.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی ارایه کردند و توپ هایمان گل شد ، از بازیکنانم راضی هستم که تلاش کردند و نتیجه خوبی هم رقم خورد.

وی با اشاره به لغو دیدارهای هفته آینده توسط سازمان لیگ گفت: ما تابع سازمان لیگ هستیم بدلیل برنامه ریزی بهتر اگر زودتر لغو بازی ها اعلام شود بهتر است ، هرچند دوستان در سازمان لیگ بهترین راه حل ها را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز  با بیان اینکه با سرو صدا روی نیمکت مخالف هستم،  افزود: هر ۲ تیم  در این دیدار به داوری معترض بودند با این حال برخی مواقع فشار بازی بالاست.

وی در مورد زدن پنج گل این دیدار توسط سعید احمد عباسی گفت:  این بازیکن جوان یکی از ستاره های فوتسال ایران است که نسل آینده تیم ملی را این بازیکنان خواهند ساخت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند و فرش آرا از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار، تیم گیتی پسند بازی هجومی را به نمایش گذاشت و توانست در یک بازی هوشمندانه و برتر ۶ گل به نماینده مشهد بزند.

برچسب‌ها اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد اصفهان گیتی پسند فرش آرا مشهد لیگ برتر فوتبال گیتی پسند فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند، اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روز‌ها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود