Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد درباره ورود رئیس قوه قضاییه به «اصلاح برخی رویه‌های غلط یا همراه با اشکال در ساختار عدلیه» و موضوع مهم «پرونده‌های کثیرالشاکی» گفت: ورود مجدانه و تخصصی رئیس قوه قضاییه به ایجاد رویه برای حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی، هم سبب تسهیل و تسریع در جبران خسارت مالباختگان و شکات این قبیل پرونده‌ها می‌شود و هم بار سنگینی را از دوش مراکز و مسئولان قضایی برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: البته باید این موضوع را نیز مدنظر قرار داد که به دلیل محدودیت در بودجه، قوه قضاییه به لحاظ نیروی انسانی در مضیقه است و همین امر سبب کند شدن روند رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی می‌شود.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: قوه قضاییه تأثیر فراوانی در حل مشکلات و گشایش مسائل مردم ایفا می‌کند و در این قوه به بسیاری از دعوا‌ها و شکایات رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در رأس کار‌هایی که قوه قضاییه می‌تواند انجام بدهد فصل خصومت و برداشتن مشکلات از سر راه مردم است و حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سالها است که در قوه قضاییه با جنبه‌های مختلف آشنایی دارد.

وی افزود: بعد از آیت‌الله رئیسی به نظر می‌رسد حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای قدم در راه وی گذاشته و پخته‌تر از قبل برای حل مشکلات مردم پا در عرصه عمل گذاشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ورود مجدانه رئیس قوه قضاییه در راستای حل و فصل پرونده‌های کثیرالشاکی، گام مهمی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و شاکیان این قبیل پرونده‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه قوه قضاییه امام جمعه اصفهان پرونده های کثیرالشاکی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)