Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:28:05 GMT

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ امریکا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۸۱۱

در یکی از بازی های امروز MLS اتفاق بسیار جالبی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم مونترئال امروز موفق شد در نوزدهمین بازی فصل خود در لیگ فوتبال امریکا برد هفتمش را به دست بیاورد؛ این برد اما به راحتی به دست نیامد و برای کسب آن یک سناریوی جالب را در ورزشگاه ساپوتو شاهد بودیم؛ جایی که تیم میزبان موفق شد در تکرار سوم پنالتی که در آخرین لحظات وقت های تلف شده نیمه دوم به دست آورده بود، دروازه ردبولز را باز کرده و پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در حالی که تلاش دو تیم مونترئال و ردبولز در طول 90 دقیقه برنده ای نداشت و همه خود را برای پایان 5 دقیقه وقت های تلف شد و اعلام نتیجه 1-1 آماده کرده بودند، تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ بعد از اینکه سه بازیکن مختلف پشت این پنالتی ایستاندند، سرانجام دروازه میهمان باز شده و مونترئال برد را مال خود کرد.

 

جانسون، یار تعویضی مونترئال در دقیقه 93 پشت این توپ ایستاد اما ضربه زمینی او به سمت راست دروازه را کارلوس به خوبی در اختیار گرفت که بازیکنان ردبولز او را در آغوش بکشند. شادی بازیکنان میهمان اما چند ثانیه دوام نداشت و داور پس از بررسی صحنه با کمک VAR رای تجدید ضربه را صادر کرد؛ او اعتقاد داشت که پای دروازه بان ردبولز در حین ضربه روی خط نبوده است. شادی هواداران تیم میزبان در این لحظات بسیار دیدنی بود.

 

 

 

 

این بار اما جانسون پشت پنالتی قرار نگرفت؛ توی، زننده این ضربه بود که آن را به بدترین شکل ممکن روانه دروازه کرد؛ مهاجم مونترئال پس از یک مکث طولانی برای فریب دروازه بان، تعادل خود را کمی از دست داد و همین موضوع کافی بود تا شوت زمینی و کم جان او به راحتی در اختیار کارلوس قرار بگیرد. در حالی که سرمربی تیم میزبان به شدت عصبانی بود، داور در میان تعجب اعضای تیم میهمان، دوباره به سمت VAR رفت. اعتراض شدید دروازه بان مونترئال به داور، یک کارت زرد برای او به همراه داشت. داور بازی پس از بازبینی صحنه، این بار به دلیل ورود بازیکن ردبولز به داخل محوطه، پیش از زدن پنالتی، آن را تکرار کرد تا هواداران بهت زده مونترئال ذوق زده شوند.

 

 

 

 

 

بعد از پنالتی مضحکی که شاهد بودیم، سومین زننده پنالتی برای مونترئال پشت این ضربه ایستاد در حالی که بیش از 5 دقیقه ازاعلام ضربه پنالتی می گذشت! ویکتور وانیاوا، کاپیتان کنیایی تیم مونترئال ضربه سوم را، هوایی به بالای دروازه زد و در حالی که این ضربه هم پتانسیل مهار شدن را داشت، توپ پس از برخورد به دستان کارلوس که سرجای خود ایستاده بود وارد دروازه شد. به این ترتیب سرانجام پنالتی برای میزبان شیرین بود و مونترئال توانست این گونه بر حریف خود غلبه کند. دروازه بان ردبولز پس از گل شدن این ضربه در حالی که به شدت عصبانی بود لگد محکمی به تیرک دروازه زد تا حرص خود از VAR و صدای زنگوله بزرگ هواداران میزبان که پس از گل شدن پنالتی به صدا در آمد را به نوعی خالی کرده باشد.

 

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دروازه بان تیم میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر