Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@14:47:21 GMT

تساوی زنیت مقابل لوکوموتیو در حضور سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۷۸۶۳

زنیت در برابر لوکوموتیو متوقف شد.

زنیت و لوکوموتیو مسکو به تساوی رضایت دادند.

به گزارش طرفداری، درچارچوب رقابت های لیگ روسیه و در هفته چهارم مسابقات تیم های زنیت و لوکوموتیو مسکو از ساعت 19:00 به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با حساب 1-1 مساوی پایان یافت و دو تیم به یک امتیاز این بازی مهم رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه، سردار آزمون، بازیکن ایرانی زنیت 90 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود اما در دقیقه دوم وقت های اضافه نیمه دوم جای خود را به آرتم زیوبا داد.

زنیت با این تساوی صدرنشین باقی ماند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با مجید جلالی: قرمز و آبی را انگلیسی ها برای فوتبال ایران درست کردند! کریم باقری خطاب به جعفر سمیعی: دیدم حاشیه زیاد است، آمدم دو ساله ببندم! روش عجیب احمد مددی برای تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال فوری؛ گرد مولر، گلزن افسانه ای کشور آلمان درگذشت 5 گل برتر گرد مولر در بوندسلیگا / ویدیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!