Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از بقاع متبرکه استان در کاهش ابتلاء به بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی تاکید کرد.

محمدصادق براتی در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی که به منظور استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در جهت کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و ارائه خدمات بهداشتی به مردم در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اماکن متبرکه در طول سال گذشته و جاری که بیماری کرونا در حال گسترش بود، بهترین همکاری را به لحاظ ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: بقاع متبرکه به لحاظ دارا بودن فضاهای مناسب می‌توانند در راستای استقرار تیم‌های واکسیناسیون مردم مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به ارتباط قوی و موثر بقاع متبرکه خراسان رضوی با حوزه خیرین گفت: در حال حاضر تامین کپسول‌های اکسیژن برای مبتلایان یکی از نیازهای ضروری استان است که می‌توان با استفاده از این استعداد قوی در تامین اقلام یاد شده عملکرد موفقی داشت.

حجت‌الاسلام احمدزاده قناد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه  استان، نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های بقاع و اماکن متبرکه استان در مسیر کاهش ابتلاء و درمان مبتلایان کرونا خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه اقدامات موثری را در زمینه مبارزه با این بیماری تاکنون انجام داده است و از این به بعد نیز تصمیمات قرارگاه مبارزه با کرونای استان در این اماکن اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز کرونا بقاع متبرکه واکسیناسیون ارائه خدمات بهداشتی اماکن متبرکه خراسان رضوی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی