Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:38:49 GMT

از طهران تا تهران با ارسباران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۳۷۸

از طهران تا تهران با ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیریت روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، همزمان با ماه محرم ۱۴۴۳، دو شماره از مجموعه ویدیویی «از طهران تا تهران» با محوریت شناخت رویدادهای فرهنگی - اجتماعی - مذهبی تهران قدیم، توسط فرهنگ‌سرای ارسباران تولید و منتشر شد. 

استاد رسول نجفیان بازیگر، خواننده و تهران‌پژوه، در شماره نخست این ویدیو، آیین ورود به ماه محرم و چگونگی آن در تهران و در شماره ۲ درباره تکیه دولت روایت‌های تاریخی‌ای را بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طهران تا تهران قرار است با روایت‌های گوناگون از آداب و رسوم تهران قدیم، ادامه داشته باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای ارسباران به آدرس farhangsara_arasbaran دنبال کنند. همچنین آیین ورود به محرم در آپارات به آدرس https://b2n.ir/x76284  و تکیه دولت به آدرس https://aparat.com/v/7VhNF در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم فضای مجازی تهران ارسباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد