Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به تعطیلی اضطراری پنج روزه با هدف مهار موج پنجم کرونا در کشور، گفت: این تعطیلات نباید درخدمت رسانی و انجام وظایف دستگاه ها وقفه ایجاد کند.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی تاکید کرد: در دوره انتقالی از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم، همه دستگاه ها باید با جدیت به کار و خدمت اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری در ادامه با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش های طاقت فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم

آیت الله رئیسی، اظهار داشت: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آنها و مشاغل شان مسئولیتی است که بر عهده همه ماست .

رئیس جمهور تاکید کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم بویژه بخش هایی مانند بنیاد شهید و بخش های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

آیت الله رئیسی همچنین در جلسه امروز هیات وزیران به سازمان برنامه و بودجه کشوردستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش بینی شده است، پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت ایران اسلامی سلامت مشکلات بنیاد شهید سازمان برنامه و بودجه قانون رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود