Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل و روسیه در سومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه بخش نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد و توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل را در بخش نخست این دیدار شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه در بخش نخست را "آنا آکیل باوا" و "ایانا زوبیلووا" به ثمر رساندند.

در بخش دوم این دیدار، "لتیسیا ویلار پائیس" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل توانست در دقیقه ۶:۴۳ گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما در دقیقه:۵:۰۳ "گلافیرا بازانووا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه گل سوم تیمش را به ثمر رساند. "آنا چرنیاکوا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه گل چهارم تیمش را در دقیقه ۲:۵۴ به ثمر رساند و نتیجه بازی در بخش دوم را ۴ بر یک کرد. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند، اما در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه به اتمام رسید.

برزیل - روسیه

تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل توانست از ۳ بازی خود در این گروه ۶ امتیاز کسب کند و قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو شود. تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا - روسیه و آمریکا به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جدول گروه مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان قرار گرفتند.

جدول نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو

در پایان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو از بهترین بازیکنان تقدیر و تشکر شد.

جایزه بهترین دروازه بان به "آنا آکیل باوا" دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه رسید. جایزه بهترین گلزن به "آنا چرنیاکوا" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه رسید. "آنا چرنیاکوا" در ۳ بازیی که برای تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه انجام داد، توانست ۴ گل را به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ مسکو قرار بگیرد. جایزه MVP (جایزه بهترین بازیکنی است که سهم به سزایی در نتیجه بازی و قهرمانی تیم داشته است) به "باربارا کلودتی" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل رسید.

بیشتر بخوانید

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل در دومین بازی مرحله گروهی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج