Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:08:15 GMT

اولین برد فصل خنت در غیاب محمدی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۶۲۹

اولین برد فصل خنت در غیاب محمدی

خنت بلژیک در غیاب ملی‌پوش ایرانی خود به پیروزی برابر میشلن رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته چهارم ژوپیر لیگ بلژیک امروز پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال خنت در حالی که مثل تمام مسابقات اخیرش در این فصل میلاد محمدی را در لیست نداشت، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه قلامکو آرنا با میشلن دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران محمدی پس از دو شکست و یک مساوی طی سه هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک موفق شدند در دیدار امروز به پیروزی ۲ بر صفر برابر میشلن دست پیدا کنند.

 

تیم فوتبال خنت پس از صعود به مرحله نهایی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، امروز توانست نخستین پیروزی در فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک را مقابل میشلن تجربه کند.

 

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی خنت که بحث جدایی‌اش از این باشگاه پس از دو سال وجود دارد، امشب هم مثل هفت بازی رسمی اخیرشان در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در فهرست مسابقه با میشلن نبود.

میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌ها هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که برای سومین مسابقه پیاپی محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک به مصاف کریلیا سووتوف سامارا رده ششمی رفت.

یاران قربانی که در چهار دیدار اخیرشان ضعیف کار کردند و یک شکست در روسیه کاپ و سه باخت متوالی در لیگ برتر داشتند، امروز توانستند به این ناکامی‌ها پایان بدهند و در ورزشگاه اختصاصی خود سه امتیاز از تیم کریلیا سووتوف سامارا بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار امروز که از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد، به برتری دو بر یک مقابل کریلیا سووتوف سامارا رسید تا 29 امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در جدول لیگ برتر روسیه، موقتا در جایگاه یازدهم قرار بگیرد و موقتا از منطقه سقوط دور شود.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ در مسابقه امروز مقابل کریلیا سووتوف سامارا حضور 62 دقیقه‌ای در زمین داشت و هشتمین بازی در لیگ برتر روسیه را انجام داد و برای سومین بار در این مدت کارت زرد گرفت.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت