Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به انفجار مخزن سوخت در شمال لبنان، اعلام کرد آنچه در عکار اتفاق افتاد برای همه غم‌انگیز و دردناک است.

دبیرکل حزب‌الله با تأکید بر اینکه «باید درباره شرایط حادثه عکار تحقیقات انجام شود» گفت: «حزب‌الله مؤسسات و توانایی‌های خود را در خدمت مردم لبنان در عکار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از آنچه اتفاق افتاده درس گرفت تا از تکرار آن در جا‌های دیگر جلوگیری شود.»

سید حسن نصرالله افزود: «مقامات سیاسی به جای اینکه برای التیام زخم‌ها با هم همکاری کنند، در حال اتهام‌پراکنی، توهین و بهره‌برداری سیاسی هستند. این حادثه باید عامل تعیین کننده‌ای برای افرادی باشد که دولت تشکیل می‌دهند، زیرا این کشور دیگر قدرت ندارد.»

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان تحولات لبنان مخزن سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم

عماد فایز مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان مشهور به مرد سایه و یکی از رهبران نظامی حزب‌الله لبنان در جنگ اسرائیل و لبنان در تابستان ۲۰۰۶ بود که به قول حاج قاسم سلیمانی، یار دیرین عماد مغنیه، مثل شمشیر فرود می‌آمد و مثل شبح ناپدید می‌شد.

روایتی از سرگذشت عماد مغنیه که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری در دمشق شهید شد، منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه