Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،میثم صادقخانی اظهار داشت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان برای سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی  در ۱۰ کد رشته  آغاز شد.

او افزود: این دانشگاه در رشته های کاردانی شهرسازی، عمران، مددکاری اجتماعی-خانواده، مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی، اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتری و در مقطح کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب، مهندسی عمران ساختمان سازی و مددکاری اجتماعی- خانواده برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان با بیان این که این دانشگاه بزرگ ترین و مجهزترین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در استان است، بیان کرد: رشته های اعلامی این دوره بر حسب نیاز و تقاضای جامعه اکثرا به صورت کاربردی بوده و تمامی دروس به صورت کاملا آکادمیک، علمی و مهارتی با بهره گیری از اساتید و اعضای هیات علمی مجرب استان ارایه می شوند.

صادقخانی در تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز علمی کاربردی خاطرنشان کرد: ارائه وام شهریه صندوق رفاه در هر ترم به دانشجو، امکان تقسیط شهریه، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل در کلاس درس، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد بخشی از مزایای در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز می باشد.

علاقمندان جهت ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی فوق می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با انتخاب رشته های تحصیلی مدنظر در این دانشگاه تحصیل کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ۳۳۱۷۶۴۱۲_ ۳۳۱۷۶۴۱۱ تماس حاصل کنند.

 محل تشکیل و برگزاری کلاس ها در ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی سنندج  واقع در بلوار ارشاد برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی علمی کاربردی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این آزمون با هدف استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاور تخصصی در ۷۶ حوزه آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد.
از این تعداد شرکت کننده ۱۲ هزار و ۴۱۳ داوطلب زن و ۴ هزار و ۵۸ داوطلب مرد بودند.
نتایج آزمون ماه آینده از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و واجدان شرایط به مصاحبه دعوت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش