Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه «حماسه حسینی» به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان برای مخاطبان و بینندگان آلبانیایی زبان کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، این برنامه گفت و گو محور به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی روستایی است. 

آربن علی جاج کارشناس دینی و معارفی برنامه است و محورهای اصلی ویژه برنامه مناسبتی «حماسه حسینی» عبارتند از: دلایل عدم بروز حادثه عاشورا در زمان حکومت معاویه و وقوع آن در دوران حکمرانی یزید، دلایل اصلی عدم بیعت امام حسین (ع) با یزید، تفاوت یزید با معاویه برای حکومت بر مسلمانان، آیا امام(ع) تنها فردی بود که حکومت یزید را نپذیرفت؟ بزرگان دیگری که با یزید بیعت نکردند چه کسانی بودند؟، آیا امام خود از مدینه خارج شد یا تهدید یزید باعث خروج ایشان از مدینه شد؟، چرا امام در مکه نماند؟، آیا تنها دعوت کوفیان دلیل خروج امام حسین (ع) از مدینه و مکه بود و این دعوت فقط در حرکت به سوی کوفه نقش داشت؟، اگر امام حسین(ع) قیام نمی کرد، مشکلات حکومت یزید برای مسلمانان آشکار می شد؟ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

ویژه برنامه مناسبتی «حماسه حسینی» با اجرای مشترک یتمیر چلا و انیسا چلا از بیست و پنجم مرداد در هفت قسمت هر روز ساعت 10:50 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عاشورا امام حسین مشکلات مسلمانان بالکان محرم شبکه سحر کانال بالکان برنامه گفت و گو محور حماسه حسینی حماسه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری پلدشتی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شیفتگان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در مساجد و حسینیه‌های شهرستان پلدشت در سوگ پیشوای ششم شیعیان مجالس سوگواری برپا کرده و اشک ماتم ریختند.   امام جعفربن محمد معروف به امام جعفر صادق در ۲۵ شوال سال ۱۴۸ قمری در مدینه در سن ۶۵ سالگی به شهادت رسید   آن امام بزرگوار ۳۵ سال عهده دار امامت شیعیان بود.   ایشان یکی از چهار امام غریب دفن شده در قبرستان بقیع شهر مدینه هستند.   امام صادق علیه السلام عمر پر برکت خویش را در تربیت شاگردان علوم مختلف سپری کردند بگونه‌ای که معارف شیعه‌ی اثنا عشری در زمان ایشان گسترش ویژه‌ای یافت

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • سوگواری پلدشتی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟