Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:48:55 GMT

همه کتاب‌های پزشکی و آناتومی در انتشارات جعفری نوین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۸۹۰

همه کتاب‌های پزشکی و آناتومی در انتشارات جعفری نوین

از مجموعه کتاب‌های پزشکی که می‌توان گفت پیدا کردن و خریداری نسخه به‌روز آن‌ها یا نسخه ترجمه شده روان آن‌ها کار سختی است، می‌توان به مجموعه کتاب‌های آناتومی اشاره کرد. با وجود تمامی مشکلاتی که برای خرید کتاب‌های پزشکی وجود دارد، نیازی نیست نگران این مسئله باشید، چراکه وب سایت انتشارات جعفری نوین به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

jafaripub.com با در اختیار قرار دادن انواع کتاب‌های پزشکی به‌روز با نسخه‌های ترجمه شده روان و ساده، مشکل پیدا کردن و خریداری این کتاب‌ها را برای دانشجویان تمام رشته‌های پزشکی برطرف کرده است.

کتاب آناتومی گری، اصلی‌ترین منبع رشته آناتومی

کتاب آناتومی گری به عنوان منبع اصلی درس آناتومی به وسیله بسیاری از استادهای دانشگاه‌های علوم پزشکی تدریس می شود. رشته آناتومی (کالبدشناسی) انسانی، پایه اصلی اساس پزشکی میباشد که در مرحله اولیه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی استفاده می شود. این علم به شاخه های مختلفی که شامل آناتومی ماکروسکوپی (Gross)، آناتومی میکروسکوپی (Histology) و جنین شناسی است دسته بندی می شود. در کتاب آناتومی گری ، مطالب مختلفی از آناتومی به نحو مطلوبی دسته بندی و با تصاویر درست و نکات بالینی نمایش داده شده است.

نگاهی کلی به کتاب آناتومی گری

کتاب آناتومی گری با آموزش بدن آغاز می شود که مطالعه ای است بر آناتومی ماکروسکوپی و مقدمه ای بر روش های تصویربرداری و دستگاه های اصلی بدن. یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در این کتاب به تشریح آن پرداخته شده است، پشت بدن است، چراکه معمولا دانشجویان از این قسمت مطالعه بر روی آناتومی بدن را آغاز می‌کنند. سپس به قفسه سینه پرداخته است، زیرا وضعیت مرکزی و مطالب مهمی شامل قلب، عروق بزرگ و ریه ها را در بر می‌گیرد. همچنین این آغاز بحث راجع به حفره‌های بدن است. بعد به سراغ شکم و لگن و پرینه رفته است. بعد از آن به سمت پایین به اندام تحتانی و اندام فوقانی پرداخته و به عنوان آخرین ناحیه مورد بحث به سروگردن اشاره نموده است. این ناحیه حاوی قسمتی از سخت ترین آناتومی در بدن می باشد. با توجه به توضیحات کاملی که در مورد قسمت های بدن در این کتاب داده شده است، دانشجو فرصت خواهد داشت تا در مورد تمامی نواحی بدن درک بهتری داشته باشد.

شما می‌توانید برای خرید کتاب های آناتومی به ویژه کتاب آناتومی گری که از معروف‌ترین کتاب‌های آناتومی به حساب می‌آید به سایت انتشارات جعفری نوین به نشانی www.jafaripub.com مراجعه کنید. سایت انتشارات جعفری نوین با ارائه توضیحات کاملی درمورد هر کدام از کتب پزشکی به ویژه کتاب‌های آناتومی شما را برای خرید هر کتاب پزشکی که به آن نیاز دارید به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کند؛ به گونه‌ای که در وب سایت انتشارات جعفری نوین برای پیدا کردن و خریداری کتاب‌های پزشکی به هیچ‌وجه دچار سردرگمی نخواهید شد.

فصول کتاب آناتومی گری در یک نگاه

 

درک دستگاه عصبی برای دانشجویان رشته پزشکی بسیار ضروری است که خوشبختانه با مطالعه کتاب آناتومی گری به خوبی می‌توانند به این درک برسند. کتاب آناتومی گری به منظور آسان تر کردن یادگیری، در کنار ارائه مطالب، تصاویری را به تصویر کشیده است که خلاصه ای از موضع، نحوه کار و توزیع هر عصب مغزی را به همراه نحوه وارد شدن و خارج شدن ساختارهای مهم (از جمله اعصاب مغزی) به حفره جمجمه، توضیح می‌دهند.

هر فصل از آناتومی منطقه ای، شامل چهار بخش پی در پی است که شامل: مرور منطقی، آناتومی ناحیه ای، آناتومی سطحی و موارد بالینی می‌باشند. دانشجویانی که فقط به سطح پایه ای از اطلاعات نیاز دارند با  خرید کتاب های آناتومی گری، می توانند به اطلاعات جامعی از این علم دست پیدا کنند. بخش آناتومی ناحیه ای، جزییات بیشتری از آناتومی را به همراه مطالب قابل توجه بالینی مرتبط، ارائه می دهد. این یک بحث کامل نیست، بلکه اطلاعات را تا حدودی ارائه میدهد که برای درک سازماندهی ناحیه به وسیله دانشجو ضروری به نظر می رسد.

در صفحات آخر کتاب آناتومی گری نیز به بحث نوروآناتومی پرداخته می شود. نوروآناتومی علمی است که به ساختارها، ارتباط ها و عملکرد سیستم عصبی مرکزی و محیطی پرداخته است. به علاوه این علم با مطالعه ناهنجاری های مختلف مادرزادی و بقیه بیماری های مرتبط با این سیستم دلیل بروز و ارتباط های بالینی آنها را مورد بررسی قرار میدهد. از ارتباط یک نورون با بقیه نورون ها و سپس غدد، عضلات و بقیه ساختارهای بدن تا نقش آن و علل موثر در تحریک و مهار آن در سیستم عصبی محیطی و انتقال پیام تا پاسخ دریافتی از سیستم عصبی مرکزی همگی در حیطه دانش نوروآناتومی می باشد.

خرید کتب پزشکی از انتشارات جعفری نوین

چنیدن سال قبل مجبور بودید برای پیدا کردن هر کتابی راهی بازار شوید و همه فروشگاه‌های کتاب را زیر و رو کنید اما امروزه با طراحی فروشگاه‌های آنلاین کتاب دیگر نیازی نیست زمان و هزینه خود را برای خرید کتب پزشکی به باد دهید. مخصوصا دانشجویان رشته‌های پزشکی که تلاش می‌کنند تا از زمان خود به بهترین شکل ممکن برای فراگیری دروسی که به آن‌ها نیاز دارند استفاده کنند. اگر شما هم از دانشجویان رشته‌های پزشکی هستید، می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود و دست‌یابی به به‌روزترین و جدیدترین کتاب‌های پزشکی با ترجمه‌های ساده و روان به وب سایت انتشارات جعفری به آدرس www.jafaripub.com مراجعه کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی آناتومی کتاب دانشجویان کتاب های آناتومی کتاب های پزشکی پیدا کردن برای خرید کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب