Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:08:33 GMT

نصب المان‌های ماه محرم در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۸۸۹۱

نصب المان‌های ماه محرم در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد موسوی‌منش با تسلیت ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: سازمان زیباسازی به همین مناسب فضاسازی شهری را متناسب با این ایام حسینی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: نصب ۱۰ سازه بیرق شامل ۲۰ پرچم در میدان آستانه، رنگ‌آمیزی و نصب ۱۰ المان نخل در میدان آستانه، رنگ‌آمیزی هشت سازه المان کاسه سقا، نصب ۹ عدد المان زنجیر در نقاط هشت‌گانه شهرداری از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته سازمان زیباسازی شهرداری قم به مناسبت ماه محرم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم یادآور شد: طراحی و نصب استیکر المان‌های سرو، به‌روزرسانی المان‌های محرم و رنگ‌آمیزی المان‌های اربعینی از دیگر اقدامات شهرداری در ماه محرم بوده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم قم شهرداری سازمان زیباسازی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز