Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از بازی‌های شب سوم از هفته اول لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در اولین بازی رسمی خود پس از جدایی کاپیتان آرژانتینی‌اش موفق به کسب یک پیروزی قاطع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته نخست لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار ادامه پیدا کرد که در آن تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ موفق شد میهمان خود رئال سوسیه‌داد را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که اولین بازی رسمی کاتالان‌ها پس از جدایی لیونل مسی و رفتن این ستاره آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن بود، جرارد پیکه در دقیقه 19، مارتین برایت ویت دو بار در دقایق 2+45 و 59 و سرخی روبرتو در دقیقه 1+90 برای بارسلونا گلزنی کردند. در سمت مقابل و برای تیم رئال سوسیه‌داد نیز خولن لوبته در دقیقه 82 و میکل اویارسابال در دقیقه 85 گلزنی کردند.

در ادامه این بازی‌ها تیم فوتبال سویا در خانه به مصاف رایو وایکانو رفته است. همچنین در آخرین بازی‌های هفته نخست لالیگا امروز از ساعت 22:30 به وقت تهران ویارئال میزبان گرانادا خواهد بود و از 30 دقیقه بامداد فردا هم الچه از اتلتیک بیلبائو پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لالیگا لیونل مسی بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس

بلوگرانا قهرمانی را به رقیب سنتی تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بارسلونا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

دقایقی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت. بارسلونا نوشت:

تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!