Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیدپوشان آندلس در اولین هفته از فصل جدید لالیگا موفق به کسب یک پیروزی خانگی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته نخست لالیگا، بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سویا در ورزشگاه سانچس پیسخوان میزبان تیم رایووایکانو بود و میهمانش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا فصل جدید لیگ اسپانیا را با کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سویا به لطف خطای پنالتی لوکا زیدان پسر زین‌الدین زیدان و دروازه‌بان تیم رایو وایکانو خیلی زود بر اوضاع مسلط شد. لوکا زیدان نه تنها به خطر خطایش به حریف یک پنالتی تقدیم کرد بلکه با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد. نتیجه این اتفاق هم گلزنی یوس النصری در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی بود.

با اخراجی دادن رایووایکانو، کار سویا آسان‌تر شد و این تیم دو بار دیگر در دقایق 55 و 79 توسط اریک لاملا به گل رسید و پیروزی‌‌اش را به آسانی مسجل کرد.

در ادامه بازی‌های هفته اول لالیگا، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران ویارئال میزبان گرانادا خواهد بود. از 30 دقیقه بامداد فردا شب هم اتلتیک بیلبائو در خانه الچه به میدان می‌رود.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا لالیگا سویا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)