Web Analytics Made Easy - Statcounter





به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به آخرین به‌روزرسانی لیست اتاق اصناف، هتل‌ها و مراکز اقامتی که در گذشته جزو مشاغل گروه یک قرار داشت، در حال حاضر از لیست گروه شغلی شماره یک خارج شده و به گروه شماره ۲ اضافه شده‌اند. به این ترتیب هتل‌ها در تعطیلات پیش‌رو مجوز فعالیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یوسف بیدخوری رئیس هیات مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در خصوص وضعیت فعالیت هتل‌ها در تعطیلات پنج روزه کشور گفت: هتل‌ها در گروه یک مشاغل قرار دارند؛ لذا مجوز فعالیت آن در ایام تعطیلات وجود خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه هنوز تغییر گروه شغلی هتل‌ها به ما ابلاغ نشده است، افزود: تاکنون تنها مصوبات ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ شده که بر اساس آن هتل‌ها در گروه یک قرار دارد و این گروه از مشاغل در وضعیت قرمز نیز اجازه فعالیت خواهد داشت.

رئیس هیات‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: بنابراین ملاک و معیار ما مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و براساس آن هتل‌ها در گروه یک مشاغل قرار دارد و به تبع فعالیت تمام هتل‌های کشور در این ایام ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل ها محدودیت های کرونایی محدودیت تردد موج پنجم کرونا هتل ها گروه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان

«حزب التحریر» ضمن تأیید روند دستگیری اعضای این گروه توسط حکومت طالبان تصریح کرد این اقدامات آنها را از تلاش برای اقامه‌ خلافت منصرف نمی‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دفتر مطبوعاتی «حزب التحریر» در افغانستان در بیانیه‌ای ضمن تأیید بازداشت اعضای این گروه در ولایت‌های مختلف توسط حکومت طالبان نوشت: چنین فشارهایی حزب‌التحریر و اعضای آن را از ادامه دعوت و تلاش برای اقامه خلافت منصرف نمی‌کند.

این گروه افراطی در ادامه نیز از حکومت طالبان انتقاد کرد که اعضایش شامل عفو و آزادسازی زندانیان به مناسبت عید فطر قرار نگرفتند.

اواخر فروردین گذشته نیز حزب التحریر در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگو و شماری از اعضای این گروه افراطی طی دو ماه گذشته به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی خبر داده بود.

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستاندادگاه طالبان 20 عضو «حزب التحریر» را به 3 سال زندان محکوم کردبازداشت اعضای «حزب التحریر» به اتهام تبلیغ برای داعش در شمال افغانستان

اداره اطلاعات حکومت طالبان دو سال قبل نیز فعالیت حزب ‌التحریر، جمعیت اصلاح و نهاد النجم را در افغانستان ممنوع اعلام کرده بود.

حزب‎التحریر سازمانی است که تشکیل خلافت در سراسر جهان اسلام را هدف خود و هر یک از کشورهای اسلامی را ولایتی از این خلافت با مرکزیت سرزمین‌های عربی می‌داند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت