Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت ۸ جانبه تایلند شرکت کرد و موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند، شنیده می‌شود تایلندی‌ها این بار قصد دارند در قالب تیم ملی زیر ۲۰ سال پذیرای همان تیم‌هایی باشند که در تورنمنت ۸ جانبه (ایران، تایلند، ازبکستان، لیتوانی، مصر، تاجیکستان، موزامبیک و کوزوو) حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تایلندی‌ها از ایران دعوت کردند تا تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان در رقابت‌های دوستانه تایلند شرکت کنند.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مدت‌ها است تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان وضعیت خوبی ندارد و حتی علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال از کارش کناره گیری کرده و به تازگی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شده است. بعد از اینکه مهرداد سراجی از سوی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شد، او در همان بدو ورود کار‌های مربوط به تقویت تیم‌های ملی فوتسال پایه را در دستور کار خود قرار داد، اما بعد از مدتی سراجی با ۲ نفر از اعضای تیم ملی فوتسال امید دچار اختلاف شد.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی فوتسال امروز به دیدار عزیزی خادم می‌رود

اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال وقتی متوجه شدند نمی‌توانند با سراجی کار کنند از سمت خود استعفا کردند و الان تیم ملی فوتسال امید بدون مسئول رها شده است. بعد از این استعفا عزیزی خادم به مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال ۱۰ روز فرصت داد تا هر طوری شده آن ۲ نفری که از تیم ملی فوتسال امید جدا شده بودند به کار خودشان برگردند و در غیر این صورت سراجی از ریاست کمیته فوتسال کنار گذاشته خواهد شد.

شنیده می‌شود این دستور روز سه شنبه هفته گذشته ۱۹ مرداد ماه به سراجی داده شده است و او تا روز جمعه ۲۹ مرداد ماه فرصت دارد تا به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال سر رو سامان اساسی دهد. تورنمنت دوستانه فوتسال جوانان زیر ۲۰ سال تایلند قرار است قبل از شروع مسابقات جام جهانی برگزار شود. با این اوصافی که از تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال شنیده می‌شود بعید است که این تیم به تورنمنت تایلند اعزام شود. حال باید منتظر ماند و دید آیا سراجی می‌تواند آن فرد را به تیم ملی فوتسال امید بازگرداند یا باید منتظر رفتن او از کمیته فوتسال باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال ایران تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تیم ملی فوتسال امید کمیته فوتسال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

طرفداری | میان یورگن کلوپ و محمد صلاح درگیری لفظی پیش آمد.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کبوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محمد صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز صلاح را آرام کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است