Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو گفت: دکتر حمید سجادی می‌تواند به عنوان وزیر ورزش و جوانان برگزیده شود.

با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره پیشنهاد حمید سجادی از سوی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: ممنونم از دولت جدید که اینبار از افراد سیاسی استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب رییسی ثابت کردند که به وعده خود عمل کردند. این برای ما بسیار خوشایند است. با تمام احترامی که به وزاری سابق دارم اما ما دوست داشتیم که این دوره واقعا شخصی انتخاب شود که از خانواده ورزش باشد.

او خاطرنشان کرد: پیش از این اکثر افرادی که سکان وزارت ورزش را به دست می‌گرفتند همه افراد سیاسی بودند و با مشکلات ورزش بیگانه، حالا این انتخاب و این پیشنهاد جای امیدواری دارد. امیدوارم که مجلس هم رای بالایی بدهد تا سجادی را در وزارت خانه ببینیم.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرش میر اسماعیلی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی