Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش درمان این منطقه گفت: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مستمر موارد ابتلا به کرونا در دزفول اظهار کرد: وضعیت بیماری در دزفول نیز مانند دیگر نقاط کشور بحرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بستری بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول، افزود: ظرفیت تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان تکمیل شده است و ظرفیت جدید ایجاد کرده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: معمولا دو هفته پس از افزایش موارد بیماری، تعداد بستری و دو هفته بعد تعداد بیماران بدحال و دو هفته بعد نیز میزان مرگ و میر افزایش می‌یابد که اکنون آمار بیماران بدحال افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در بخش درمان این منطقه بیان کرد: فشار کاری بر کادر درمان بسیار زیاد شده و پرسنل خسته شده‌اند که در این شرایط، ضریب خطر بالاتر می‌رود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟