Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عزیزی سرپرست گروه تعزیه «سیدالشهدا (ع)» که در ایام دهه اول ماه محرم در پهنه رودکی به اجرای مجالس تعزیه می‌پردازد، درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور مردم برای تماشای این مجالس، به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته نیز بنیاد رودکی بانی برگزاری مجالس تعزیه در پهنه رودکی شد که این مجالس را به خوبی برگزار کردیم و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز بنیاد چنین برنامه‌ای را تدارک دید و ما بعد از اذان مغرب و عشاء به برگزاری مجالس تعزیه می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: همه زحمت می‌کشند که جان مردم به خطر نیفتد و امنیت جان مردم برای مان مهم است. جایگاه در نظر گرفته شده برای مخاطبان با فاصله گذاری لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و اعضای گروه هم به طور کامل پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند. ضمن اینکه مخاطبان در طول اجرای تعزیه از ماسک نیز استفاده می‌کنند.

عزیزی با تأکید براینکه گروه‌های تعزیه و مردم هر ۲ باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: امسال با همکاری بنیاد رودکی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حدود ۲۰۵ اجرا در مکان‌های مختلف شهر تهران در دهه‌های اول، دوم و سوم ماه محرم برنامه‌ریزی شده است که همگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه خواهند بود.

این تعزیه خوان با سابقه درباره دیگر مجالس تعزیه‌ای که قرار است برگزار کند، افزود: علاوه بر اجرا در پهنه رودکی، در دهه اول محرم و از ۲۱ مرداد در یک زمین فوتبال در خیابان قزوین نیز که برای برگزاری مراسم عزاداری مهیا شده، به اجرای مجالس تعزیه می‌پردازیم.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: دست‌اندرکاران هر هیأت و گروه تعزیه که مراسم برگزار می‌کنند و همچنین مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا جان کسی به خطر نیفتد.

کد خبر 5279668 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد عزیزی تعزیه تعزیه خوانی تئاتر ایران بنیاد فرهنگی هنری رودکی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران حسینیه مهر محرم 1400 محرم 1400 حسینیه مهر علی سلیمانی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها ویروس کرونا موسیقی آئینی حضور هنر ایران در جهان نماهنگ رادیو صبا شبکه دو سیما فیلم سینمایی فیلم کوتاه پروتکل های بهداشتی مجالس تعزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه