Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:09:19 GMT

کناره گیری فدرر از تنیس اپن آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۹۶۸۶

کناره گیری فدرر از تنیس اپن آمریکا

تنیس نامدار سوئیسی به دلیل جراحی زانو چندین ماه از میادین تنیس دور خواهد ماند.

به گزارس "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فرانسه، راجر فدرر به علت جراحی مجدد بر روی زانوی‌خود مدتها از میادین دور خواهد بود.

 

فدرر در  صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پس از عمل جراحی زانو ماه های زیادی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدرر در ویدئویی گفت: من آزمایشات زیادی را با پزشکان و همچنین زانو  خودم انجام داده ام و همه اطلاعات رابررسی کردم.  من نیاز به جراحی دارم. تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم.

 

او  ادامه داد: من هفته های زیادی با عصا هستم و همچنین ماه ها از بازی خارج خواهم شد اما در عین حال می دانم که این کار درستی است زیرا می خواهم سالم بمانم. من قصد دارم این‌کار را انجام دهم.

 

به این ترتیب این تنیسور مطرح غایب بزرگ رقابت های تنیس آزاد آمریکا خواهد بود و شاید رقابت های تنیس آزاد استرالیا را نیز از دست بدهد.

ترجمه: ایسنا

راجر فدرر تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟