Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری، دچار بحران تخت بیمارستانی برای بستری بیماران شده ایم.

او  بیان کرد: به منظور تحلیل وضعیت موجود و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، جلسه فوری با معاونین دانشگاه و مدیر بیمارستان‌ها برگزار شد و تصمیات خوبی اتخاذ شد تا بتوان این بحران را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هفت مرگ کرونایی دیگر در خراسان شمالی ثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و منابع مالی گفت: این کمبودها، فشاری زیادی را به کادر درمان وارد کرده که آزاردهنده است.

هاشمی سپس به کمبود تخت اشاره کرد و ادامه داد: هر لحظه امکان دارد نتوانیم بیمار بیشتری را بستری کنیم بنابراین به دنبال افزایش ظرفیت بخش‌های بستری بیماران کرونایی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درخصوص کمبود دارو، سرم و اکسیژن در استان گفت: با توجه به افزایش بیماران، طبیعتا مصرف این اقلام در استان نیز زیاد شده است؛ در حال حاضر برای پوشش بیماران کمبود نداریم، ولی دغدغه تامین برای هفته‌های آینده را داریم که پیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی کمبود تخت بیمارستانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صحبت‌های یک پزشک درباره کمبود دارو در ایران؛ «هرکسی نمی‌تواند داروی ۶۰ میلیونی از ترکیه بخرد»
  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم