Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوقدار جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت علاقمند به کار صندوقداری سابقه کاری مهم نیست. حقوق ثابت بیمه مزایا یک روز در هفته off پیک موتوری جنسیت: آقا نوع قرارداد: تمام وقت با گواهینامه رانندگی حقوق ثابت بیمه مزایا یک روز در هفته off فروشنده جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت فروش و چیدمان کالا علاقمند به کار فروشنده و چیدمان حقوق ثابت بیمه مزایا یک روز در هفته off از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09302011695 واتساپ 09302011695 پربیننده ترین استخدام مدیر عامل در هلدینگ مهرگستران فردای روشن در تهران استخدام کارشناس تحقیق و توسعه با بیمه تکمیلی در صنعتی زرماکارون در البرز استخدام منشی کلینیک فیزیوتراپی و دستیار (اپراتور لیزر فیزیوتراپی) در تهران استخدام کارشناس برق و الکترونیک در گروه پزشکی ابن سینا در تهران استخدام فروشنده درون فروشگاهی در فروشگاه جانبو در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد