Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@17:34:33 GMT

مهدی قایدی، سهمیه آسیایی الغرافه؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۰۱۱

مهدی قایدی، سهمیه آسیایی الغرافه؟

آندره آ استراماچونی در بدو ورود به الغرافه ۴ بازیکن خارجی این تیم را کنار گذاشت و حالا این باشگاه به دنبال جذب گزینه‌های مورد نظر سرمربی ایتالیایی است. بر این اساس با حضور سفیان هنی الجزایری و جاناتان کوجیای اهل ساحل عاج سه جای خالی در فهرست بازیکنان خارجی الغرافه باقی مانده است.

با اضافه شدن مهدی تاهرات الجزایری، دو جای خالی دیگر در لیست استراماچونی باقی می‌ماند که یکی از آن‌ها سهمیه آسیایی این باشگاه قطری است و در صورت توافق نهایی به مهدی قایدی اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الغرافه که در اردوی آماده‌سازی آلمان حضور دارد از سال ۲۰۱۰ تاکنون به عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر دست نیافته و در سال‌های اخیر سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را نیز کسب نکرده است. باید دید با خرید‌های جدید این باشگاه می‎تواند به جمع تیم‎های مدعی فوتبال قطر بازگردد یا خیر.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال