Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیاوش وزیری رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا ویروس از نوع دلتا در استان، گفت : با آغاز موج پنجم کرونا با سویه دلتا، تقریبا تمام تخت‌ها در بخش عمومی و هر دو آی سی یو بیمارستان گلستان کرمانشاه اشغال شده، بنابراین در دو بخش عمومی بیمارستان امام رضا (ع) یکی از آی‌سی‌یو‌های این بیمارستان بیماران پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ورودی بیمارستان‌ها خیلی زیاد شده باتوجه به ظرفیت موجود و درگیری تخت‌ها مرکز درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ در مرکز نسیم کرمانشاه انجام می‌شود به طوریکه بیماران به صورت سرپایی برای دریافت دارو خود مراجعه می‌کنند و مابقی روند بهبود را در منازل خود ادامه می‌دهند.

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه (مختص بیماران کرونایی) با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰۰ بیمار بستری و سرپایی داریم، افزود: بستر‌ها از ۱۸ سال تا سنین بسیار بالا داریم معمولا کسانی که در دهه چهارم، پنجم و ششم زندگی هستند بیشترین میزان بستری را به خود اختصاص می‌دهند که بیشترین میزان عوارض هم معمولا در گروه‌های سنی بین ۵۰ تا ۶۰ سال است که عمده موارد مرگ هم در همین رنج سنی است.

او ادامه داد: افراد جوان و سالم از کرونا مصون نیستند در حال حاضر بیماران ۱۸ و ۲۰ ساله بستری داریم، ولی عمدتا شرایط بهتر و عوارض و مرگ و میر به مراتب کمتری دارند؛ در سنین زیر ۳۰ سال بیماری به شکل قابل ملاحضه‌ای نسبت به افراد سالمند که چندین بیماری زمینه‌ای دارند، درمان‌پذیرتر است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان