Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر مدیرعامل آتش نشانی دزفول گفت: در ساعت ۲ و پنجاه و نه دقیقه بامداد طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات دو ایستگاه عملیاتی شماره یک و ۳ را به محل حادثه واقع در خیابان ۵ کوی انقلاب اعزام و بلافاصله اقدام به آوار برداری و جستجو برای پیدا کردن مصدومین حادثه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه که به علت نشت گاز شهری بوجود آمد منجر به انفجار در این منزل مسکونی شد که موجب مرگ پیرزن و پیرمرد و مصدومیت شدید یک مرد ۳۰ ساله شد

مدیر عامل آتش نشانی دزفول بیان داشت: آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل حادثه سریعا اقدامات ایمنی را مهیا کرده و در حین آوار برداری جسم بی جان مادر خانواده و مرد جوان حدودا ۳۰ ساله با مصدومیت شدید را از زیر آوار بیرون آورده و بوسیله عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

این مقام مسئول گفت: حجم آوار بدلیل تخریب ۱۰۰ درصدی منزل مسکونی زیاد است و با تلاش آتش نشانان، همسایگان اهالی محل، سازمان مدیریت پسماند، شهرداری منطقه ۲، اورژانس ۱۱۵، سازمان آرامستان‌های شهرداری دزفول، جسد پیرمرد (پدر خانواده) پس از یک ساعت و نیم آوار برداری کشف و بیرون آورده شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار گاز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم