Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردا رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان اینکه با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا، منع ترددها و ممنوعیت‌ها در این زمینه از ساعت ۱۲ ظهر امروز در استان زنجان به اجرا گذاشته شده است، اظهار کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنان‌مان این است که به این دستورالعمل‌ها توجه داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه منع ترددها و ممنوعیت‌ها بر اساس ابلاغیه کشوری بوده و در استان زنجان نیز به اجرا گذاشته شده است، افزود: با توجه به آغاز منع ترددها در همه نقاط استان، در بیش از ۳۱ نقطه از استان زنجان پلیس مستقر شده است تا بر حسن اجرای ابلاغیه کشوری نظارت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش در خصوص نحوه تردد خودروها در این ایام، گفت: بر اساس این ابلاغیه، هر گونه تردد خودروهای غیربومی به استان و شهرستان‌های استان ممنوع بوده و خروج خودروهای بومی استان نیز از این منطقه ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در محرم امسال نیز همانند سال گذشته شاهد برگزاری مراسم در شرایط خاص کرونایی هستیم، تصریح کرد: معتقدیم مراسم محرم باید توأم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد که در این راستا پلیس همکاری لازم را با کادر درمانی استان و برگزارکنندگان مراسم محرم خواهد داشت.

جهانبخش یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در استان زنجان، مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و به جرأت می‌توان گفت که پلیس در همه مراسمی که در این ماه برگزار می‌شود، حضور مستمر دارد.

وی با بیان اینکه در بحث هیئت‌ها نیز همزمان و همگام با کادر درمانی استان بر اجرای ساز و کارهای بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها نظارت خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در بحث تامین امنیت هیئات مذهبی و نیز تسهیل در رفت و آمد و امور ترافیکی شهرها تمهیدات خاصی اتخاذ و بیش از ۳۰۰۰ نیرو در سطح استان به کار گرفته شده است.

کد خبر 5282288

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی زنجان محدودیت ترافیکی رحیم جهانبخش ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان محدودیت های کرونایی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران