Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@12:38:09 GMT

بازگشت بازیکن استقلال به فهرست خرید یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۲۱۷

بازگشت بازیکن استقلال به فهرست خرید یحیی گل محمدی

فرارو: بعد از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس خبر رسید که یحیی گل محمدی ۵ مدافع میانی یا حداقل ۵ بازیکن تدافعی که توانایی بازی کردن در پست مدافع میانی دارند را وارد فهرست خرید بازیکنان جدید پرسپولیس کرده تا حداقل با دو نفر از آن‌ها به توافق نهایی برسد.

به گزارش فرارو، رفتن کنعانی زادگان و مسن‌تر شدن سیدجلال حسینی، یحیی گل محمدی را برآن داشته تا با وجود داشتن فرشاد فرجی، حتما دو مدافع میانی بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین از فهرست ۵ نفره یحیی گل محمدی هم رونمایی شد که چهره‌هایی همچون علیرضا ابراهیمی، ایمان سلیمی، علی نعمتی، رضا اسدی و محمد دانشگر در بین آن‌ها دیده می‌شد.

پرسپولیس خیلی سریع علیرضا ابراهیمی را به عنوان اولین گزینه خرید، ولی کار برای گزینه دوم سخت شد؛ اگرچه علی نعمتی به پرسپولیسی‌ها چراغ سبز نشان داد و حتی در دفتر این باشگاه هم حاضر شده، ولی حالا خبر رسیده این بازیکن با پدیده بر سر دریافت رضایت نامه به مشکل خورده و نمی‌تواند سر موعد رضایت نامه بگیرد. از سوی دیگر شایعه شده پرسپولیس به این بازیکن فقط ۴۸ ساعت فرصت داده است تا تکلیفش را با پدیده مشخص کند.

وضعیت درباره سه گزینه دیگر، اما پیچیده است؛ ایمان سلیمی که کلا با گل گهر سیرجان قرارداد بست و از دسترس خارج شد. رضا اسدی هم مصاحبه کرده و گفته هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشته است. اینکه آیا این مصاحبه حربه‌ای برای عدم بروز مشکل باشد یا خیر مشخص نیست. در کنار این مورد، شایعه شده بازیکنی از استقلال هم در فهرست خرید گل محمدی نیست، ولی با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی دوباره محمد دانشگر را زیر نظر گرفته است. اگر علی نعمتی طی ۴۸ ساعت آینده پرسپولیسی نشود آن وقت شانس محمد دانشگر برای پوشیدن پیراهن این باشگاه زیادتر می‌شود.

دانشگر قراردادش را با استقلال تمدید نکرده و حتی فرصت ۱۰ روزه‌ای به استقلال داده تا در صورت عدم دریافت مطالباتش بدون هیچ دردسری از این تیم جدا شود. آیا مقصد او پرسپولیس است؟ پاسخ به این سوال در روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد دانشگر پرسپولیس استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد نساجی قائمشهر بگذرد.

بیشتر بخوانید: قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

این بازی که در ورزشگاه وطنی برگزار شد برای دو تیم‌اهمیت زیادی داشت، چراکه قرمزهای پایتخت برای ماندن در کورس و سرخ‌پوشان مازنی برای فرار از سقوط نیاز به هر سه امتیاز داشتند. با رضا جباری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس درخصوص این بازی و همچنین‌شکایت مدیرعامل این باشگاه از وی گپ و گفتی کردیم که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانید.

ابتدا در مورد شکایت مدیر باشگاه پرسپولیس از شما بپرسیم. این شکایت به کجا رسید؟

من رفتم با آقای بازپرس هم حرف زدم. ببینید شما باید به قانون و شخص احترام ‌بگذارید. شخصی که احضار می‌کنید اما خودتان حضور ندارید، چقدر این کار زشت است! بازپرس دید من چقدر ناراحت بودم‌که اینها از من شکایت کردند و برای اولین‌بار در زندگی‌ام رفتم آنجا چقدر دلم پر است، مخصوصا در شکایت اسم پرسپولیس را زدند کاش از پرسپولیس مایه نمی‌گذاشتند و می‌نوشتندخودشان شاکی هستند. پرسپولیس برای من و آقای درویش و بقیه نیست و این باشگاه قدمت دارد. ‌اگر قرار باشد سهامی داشته باشند برای پیشکسوتان و هوادارانش است نه مدیرانی که آمدند و رفتند. این کار را توهین به خودم می‌دانم. وکیلم می‌خواست لایحه بنویسد اما من می‌دانم احترام به مدیر پرسپولیس یعنی چه برعکس درویش که نمی‌داند شکایت از پیشکسوت یعنی چه! او گفته کسانی که گفتند اوسمار چطوری مربی شده دلال هستند. همین کلمه‌اش جای شکایت دارد اما من این کار را نمی‌کنم. می‌خواهم بدانم‌از چی شکایت کردند! من به بازپرس گفتم جز کمک به پرسپولیس کاری نکردم اما اگر لازم باشد حاضرم به خاطر پرسپولیس شلاق بخورم. پرونده رفته شورای حل اختلاف وکیل ایشان گفته به هیچ‌وجه سازش نداریم و فقط جباری باید مجازات شود، اگر این‌طور است چرا از باشگاه تماس گرفتند بیا ماجرا را حل کنیم؟ اینها تناقض است. اگر من اشتباه کردم آن‌قدر شهامتش را دارم که بگویم اما هنوز هم‌به نحوه انتخاب اوسمار ایراد دارم، هنوز هم می‌گویم مذاکره با برانکو بازی بود! اگر بازی نبود که امروز برانکو سرمربی پرسپولیس بود.

دیدگاه فنی شما از بازی پرسپولیس و نساجی چیست؟

بازی بدی نبود اما آن‌طور که من دوست داشتم که پرسپولیس با آن قدرت همیشگی ظاهر شود آن اتفاق نیفتاد. در نیمه اول پرسپولیس بهتر بود اما در نیمه دوم و با توجه به اخراج سروش ورق برگشت و میزبان مالک بازی شد و گل هم زد اما ما از هوش و ذکاوت اورونوف بهره بردیم و برنده شدیم وگرنه‌ در این بازی و با این شکل از بازی و ده نفر شدن سخت بود ببریم. سه امتیاز شیرینی بود و اگر پرسپولیس برنده نمی‌شد قافیه را به رقیب سنتی می‌باخت. البته باید در نظر داشت در این‌مقطع زیاد نمی‌شود به بازی زیبا تکیه کرد و ایراد گرفت چرا تیم زیبا بازی نمی‌کند. اما بارها از پرسپولیس دیدیم وقتی نتیجه را جلو بوده یا حتی ده نفره از رقیبش بهتر بازی کرده. اما در این بازی و بازی قبل یک مقدار می‌شود گفت حریف سوار بازی شد. بعید می‌دانم‌تیمی باشد که مالکیتش بیشتر از پرسپولیس باشد اما نساجی توانست مالک میدان باشد. بازی زیبا نبود یا موقعیت نداشتیم امامهم سه امتیاز بود تا تیم از کورس عقب نیفتد.

علت اینکه بازیکنان با تجربه پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم اخراج شدند یا بازیکن دیگر محروم شد، می‌تواند ناشی از عدم تمرکز آنها باشد؟

نیمکت تیم باید توازن داشته باشد یعنی نظم داشته باشد. من یک مقدار نیمکت پرسپولیس را در دو بازی قبل بی‌نظم دیدم که باید مدیریت شود. حالا از طرف سرمربی یا پیروانی می‌توانند این کار را انجام دهند. من چهار، پنج نفر را روی خط می‌بینم این در بحث مدیریت تیم نگران‌کننده می‌شود و بازیکن ذهنش سردرگم ‌می‌شود و این اتفاقات رقم می‌خورد و به ضرر تیم و هواداران می‌شود. نیمکت و شکل بیرونی تیم باید بهتر شود. افشین می‌تواند خیلی کمک کند.

درباره عملکرد خوب اورونوف چه نظری دارید؟

قبل اینکه او بیاید می‌گفتند خوب است و من نمی‌توانستم در ذهنم این موضوع را بپذیرم اما از وقتی آمده کامل نظرم درباره او عوض شده، واقعا بازیکن خوبی از هر لحاظ است. او در کار دفاعی و حمل توپ و پاسوری و شوتزنی و دریبل و گلزنی خوب کار می‌کند. بعضی از بازیکنان مثلا دوبُعدی هستند یا تک‌بعدی هستند اما این همه را باهم‌دارد و متمایز با سایرین است. کمتر بازیکنی در دنیا داریم که همه ویژگی‌ها را با هم‌داشته باشد. چیزی‌که الان اورونوف در پرسپولیس بروز می‌دهد. شما امروز تصور کن اورونوف و حسن و عیسی را نداشتیم‌خدایی اگر نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد! الان آنها که ذخیره هستند هم رفتند در فاز رقابت و خودشان را قوی‌تر کردند و اینها هم باز خودشان را قوی می‌کنند و این رقابت و انگیزه درنهایت دست سرمربی را باز می‌کند.

در زمان مربیگری یحیی می‌گفتم بازیکن بگیر! فکر می‌کردند به خاطر رفاقت قدیمی با یحیی است! نه. برای من یحیی و اوسمار فرقی نمی‌کند و پرسپولیس مهم‌است، شماها ذهن‌تان مریض است که فکر می‌کردید به خاطر یحیی می‌گویم. من پشت اوسمار هم‌هستم. من از کالدرون و برانکو هم حمایت کردم.

درباره بازی پرسپولیس و هوادار چه نظری دارید؟

برخلاف خیلی از فوتبالی‌ها که دوست ندارند فوتبالی‌ها رشد کنند و موفقیت‌شان را ببینند من به جرات بگویم با اینکه مسعود شجاعی یک رقیب در عالم‌مربیگری برای من است هوادار را متحول کرده است. چه به لحاظ شخصیت و چه به لحاظ فنی اتفاقات مثبتی در بازی‌های هوادار افتاده . برای من‌مسعود و عنایتی فرق ندارند و آنچه خوب است باید گفت و اتفاقا ما فوتبالی‌ها بایدحمایت کنیم. نباید بترسیم که برای‌مان رقیب پیدا می‌شود بلکه‌کمک‌کنیم‌ در مربیگری رشد کنند. تیم هوادار را تیم خوبی دیدم و پرسپولیس کار سختی دارد.اصلا در این چهار بازی نمی‌شود گفت یک بازی آسان است. الان دیدید که نساجی با اینکه در انتهای جدول است اما چقدر خوب جلوی پرسپولیس بازی کرد و اصلا رتبه جدولی بیانگر بازنده و برنده بودن تیم‌ها نیست. نباید به رتبه تیم‌ها کار داشت و باید تمرکزشان را بگذارند روی توانایی خودشان و با تمام وجود بازی کنند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1229904 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)