Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:23:11 GMT

اولین برد رسمی بارسلونا بدون لئو مسی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۲۳۷

دیدارهای هفته نخست لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار ادامه پیدا کرد که در آن تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ موفق شد میهمان خود رئال سوسیه‌داد را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

در این بازی که اولین بازی رسمی کاتالان‌ها پس از جدایی لیونل مسی و رفتن این ستاره آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن بود، جرارد پیکه در دقیقه 19، مارتین برایت ویت دو بار در دقایق 2+45 و 59 و سرخی روبرتو در دقیقه 1+90 برای بارسلونا گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت مقابل و برای تیم رئال سوسیه‌داد نیز خولن لوبته در دقیقه 82 و میکل اویارسابال در دقیقه 85 موفق به گلزنی شدند.

در ادامه این بازی‌ها تیم فوتبال سویا در خانه به مصاف رایووایکانو رفته است. همچنین در آخرین بازی‌های هفته نخست لالیگا امروز از ساعت 22:30 به وقت تهران ویارئال میزبان گرانادا خواهد بود و از 30 دقیقه بامداد فردا هم الچه از اتلتیک بیلبائو پذیرایی خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هفتم محرم لیونل مسی بارسلونا رئال سوسیداد لالیگا علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هفتم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار