Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ملاک و معیارهای رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم اظهار داشت: مسائل اقتصادی اصلی ترین چالش کشور است و طبیعتاً انتخاب وزیر اقتصاد حساسیت بالایی دارد و باید علاوه بر کارهای علمی همزمان شجاعت تغییر تحول بنیادین داشته باشند.

وی ادامه داد: وزرای که بخواهند مسیر گذشته را ادامه دهند محکوم به شکست هستند بنابراین باید وزرایی متحول‌گرا و شجاع باشند که در ابتدا در مقابل بدنه وزارت خانه مربوطه قرار گیرند و ساختارهای معیوب را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف آباد در مجلس خاطر نشان کرد: تا زمانی که ساختارها تغییر نکند هیچ چیزی حل و هیچ کجا آباد نمی‌شود، زیرا منشأ مشکلات ناشی از ساختارهای معیوب است و سختی کار هم در تغییر همین موضوع است.

تغییر ساختارهای قدیمی و معیوب وزارت‌خانه‌ها

وی با اشاره به ساختارهای قدیمی که از زمان رضا خان بنیان گذاری شده و لزوم بهسازی آنها، تصریح کرد: اصلاح بروکراسی اداری وزاتخانه‌ها باید در اولویت برنامه‌های وزرا قرار گیرد زیرا ساختارها بر محور این است که کمتر کار کنی و کمتر پاسخگو باشی که در هر حالتی کار کنند و نکنند حقوق خود را دریافت می‌کنند.

ابوترابی یادآور شد: وزرا باید این خدمت را داشته باشند و در غیر این صورت کشور دچار خسران زیادی می‌شوند.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی نیرو گفت: وزیر پیشنهادی فردی با تجربه و دارای سوابق درخشانی است اما در حال حاضر اظهار نظر قطعی و قضاوت آنها زود است و بعد از یک هفته می‌توان اظهار نظر کرد.

کد خبر 5282086

منبع: مهر

کلیدواژه: وزرای پیشنهادی وزیر نیرو ابوالفضل ابوترابی تحول اقتصادی تحول گرا اصفهان دولت سیزدهم ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر رسانه هیئت مراسم عزاداری هیئت مذهبی عکس استانها گرگان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمارهای قلابی،دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

‏عده ای هم در پستهای‌اقتصادی با ایفای نقش ⁧‫#محمودافغان‬⁩ مملکت را ویران می‌کنند.

‏جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت،لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902683

دیگر خبرها

  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور