Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:52:04 GMT

آقای گل به خاطر سردار نیمکت نشین شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۳۹۹

آقای گل به خاطر سردار نیمکت نشین شد

در مصاف زنیت سن پترزبورگ با لوکوموتیو مسکو از هفته چهارم لیگ برتر روسیه یک اتفاق جالب رخ داد و آن این بود که زنیت با سه مهاجم و شیوه 3-3-4 بازی نکرد. 

به گزارش "ورزش سه"، زنیت پیش از این و در سه بازی انجام شده با سه مهاجم به میدان آمد و سه پیروزی متوالی با همراه 10 گل زده به دست آورد. زنیت فصل گذشته هم با 76 گل زده دارای بهترین خط حمله در فوتبال روسیه بود که از این تعداد گل 19 گل توسط سردار آزمون و 20 گل توسط آرتم جیوبا به ثمر رسید که به همین بهانه آقای گل بازی های لیگ برتر روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اتخاذ این تصمیم طبیعی بود به این خاطر که زنیت در بازی های پیشین به مصاف خیمکی – روستوف و کراسنودار رفته بود اما در بازی شب گذشته از هفته چهارم لیگ برتر روسیه با لوکوموتیوی مسابقه داد که یکی از تیم های مدعی لیگ برتر روسیه بشمار می رود. بر اساس تصمیم سماک سرمربی زنیت آرتم در این بازی روی نیمکت نشست و زوج سردار آزمون – یروخین بازی کردند و در نهایت آرتم در دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. 

 

این پرسشی بود که در کنفرانس خبری بعد از بازی سماک به آن جواب داد. چرا آرتم که بهترین گلزن زنیت و لیگ برتر روسیه به حساب می آید در بازی با لوکوموتیو روی نیمکت نشست؟ :« طبق برنامه‌ای که برای این بازی داشتیم با دو مهاجم یعنی سردار آزمون و ساشا یروخین وارد میدان شدیم. آنها در بازی‌های اخیر بسیار خوب و مفید بودند. بنابراین این دو بازیکن را برای بازی با لوکوموتیو  انتخاب کردیم.»

 

زنیت هم اکنون با 10 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه به حساب می آید. سردار آزمون در سه بازی گذشته 4 گل از 10 گل تیمش را به ثمر رساند و در بازی دیشب هم گلی که توسط زنیت به ثمر رسید حاصل خطای پنالتی بود که روی سردار آزمون رخ داد. به نظر می رسد جوانی سردار و هم چنین یروخین و هم چنین عملکرد خوب این دو مهاجم در بازی های قبلی موجب شد تا سماک به مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه در این بازی از ابتدا میدان ندهد.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون لیگ برتر روسیه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری