Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:46:53 GMT

مخالفت تارتار با جدایی جهانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۶۴۴

مخالفت تارتار با جدایی جهانی

وینگر تیم ذوب آهن یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت‌نامه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن فعالیت خودش را در نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر مهدی تارتار شروع کرده است.

در این راستا یکی از نفراتی که به دنبال جدایی از جمع ذوبی‌هاست، میلاد جهانی،‌ وینگر این تیم است که یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی که چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرده برای جدایی باید از باشگاه رضایت نامه بگیرد و این در حالیست که گفته می‌شود مهدی تارتار، سرمربی ذوبی‌ها روی حفظ او تاکید دارد و با جدایی‌اش مخالفت کرده است.

روز گذشته اخباری مبنی بر علاقه استقلال به جذب این بازیکن منتشر شد که باشگاه استقلال آن را تکذیب کرد و در حال حاضر گفته می‌شود مس رفسنجان به دنبال جذب اوست. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار میلاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی است.

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین‌بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899719

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت