Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:56:23 GMT

صحبت‌های عجیب آلکنو درباره بازی ایران- لهستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۰۸۰۶

صحبت‌های عجیب آلکنو درباره بازی ایران- لهستان

ولادیمیر آلکنو می‌گوید که پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در بازی‌های المپیک قدرت ایران را نشان نداده بلکه ضعف لهستانی‌ها را نمایان کرد!

به گزارش مشرق، ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی والیبال ایران که در بازی‌های المپیک هدایت ملی‌پوشان ایران را برعهده داشت، موفق نشد عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند و والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن در مرحله گروهی حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت لهستانی polsatsport در گزارشی به نقل از آلکنو نوشت: "آلکنو به عنوان مربی تیم ملی ایران در اولین بازی مرحله گروهی در المپیک توکیو با لهستان دیدار کرد.  به طور غیر منتظره‌ای، والیبالیست‌های ایران بهتر از لهستان ظاهر شدند.  تیم ملی والیبال ایران حتی به مرحله حذفی نرسید و به گفته آلکنو پیروزی بر تیم لهستان،  قدرت تیم او را نشان نمی‌دهد بلکه ضعف رقیب را نشان می‌دهد! "

این رسانه لهستانی هم‌چنین به نقل از آلکنو ادامه داد: تیم ملی والیبال لهستان بعد از لیگ ملت‌ها تیم مورد علاقه من، همراه با روسیه و برزیل بود. لهستان در این رقابت‌ها خوب به نظر نمی‌رسید و این موضوع در رقابت با ایران مشخص بود که آن‌ها مبارزه نمی‌کنند.  حذف آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی یکی از بزرگترین شگفتی‌ها است.  پس از پیروزی ما در برابر آن‌ها، انتظارات فدراسیون و رسانه‌های ایران افزایش یافت، اما ما چندین ماه مشکلات خود را داشتیم!"

صحبت‌های عجیب ولادیمیر آلکنو درحالی است که رییس فدراسیون والیبال پس از دو پیروزی معتقد بود که تیم حاضر شده در المپیک، چهره اصلی تیم ملی والیبال ایران است!

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان والیبال تیم ملی والیبال ایران ولادیمیر آلکنو تیم ملی لهستان تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند