Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجوز حضور تماشاگران فوتبال با استفاده از شصت درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها در امارات صادر شده و مسابقات خانگی تیم ملی این کشور نیز با حضور فوتبال دوستان اماراتی برگزار می‎شود.

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال امارات با موافقت ستاد ملی مدیریت بحران در این کشور تماشاگران فوتبال با رعایت پروتکل‌های ویژه اعلام شده و شرایط مورد نظر با سقف ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها امکان حضور در تمامی مسابقات ملی، باشگاهی، فوتسال و فوتبال ساحلی را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فدراسیون فوتبال امارات پیش از این در فینال جام حذفی این کشور مجوز حضور تماشاگران با استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها را اعلام کرده بود.

طبق پروتکل‎ها اعلام شده تماشاگران بالای ۱۶ سال که هر سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‎اند و یا  از مدت دریافت دوز دوم آنها شش ماه نگذشته و هنوز موعد دریافت دوز سوم نرسیده است، با ارائه تست PCR معتبر که از آن ۴۸ ساعت نگذشته باشد همچنین همراه با ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‎توانند در استادیوم‎های فوتبال این کشور تماشاگر کلیه مسابقات در رده‎های مختلف ملی و باشگاهی باشند.

بر این اساس حضور تماشاگران فوتبال در مسابقه تیم‎های ملی فوتبال امارات و ایران نیز که ۱۵ مهر به میزبانی شهر دبی برگزار خواهد شد با رعایت دستورالعمل فوق و تا سقف ظرفیت ۶۰ درصد بلامانع خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو